بینش توحیدی بستر دستیابی به آرمان های گام دوم انقلاب است

تقوی گفت: بینش توحیدی و رضایت الهی مهمترین فاکتورتحقق گام دوم انقلاب با آن آرمان های متعالی است که رهبر معظم انقلاب برای دستیابی به آن فرموده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « علی تقوی» امروز(16 آبان) در مراسم معارفه معاون فرهنگی قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع)، اظهار داشت: خدا را شاکریم که در یکمین سالگرد تاسیس قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع) بر همان میثاق بلند رسالت نامه این قرارگاه هستیم.

 

وی افزود: آنچیزی که برای ما در قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع)  ملاک و معیار هر کار و فعالیت است بینش توحیدی می باشد.

 

فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین (ع)،  با بیان اینکه ما هر کاری و هر فعالیتی که انجام میدهیم بدانیم که برای رضای حق است، خاطرنشان کرد: جز خشنودی خدا هیچ جایگاه برای کار ما متصور نمی باشد.

 

وی اذعان داشت: در گام دوم انقلاب با آن آرمان های متعالی که رهبر معظم انقلاب برای دستیابی به آن فرموده اند، مهمترین فاکتوری که امکان تحقق آن را هموار می کند همین بینش توحیدی و رضایت الهی در همه امور می باشد.

 

تقوی خاطرنشان کرد: اینکه یاد بگیریم برای خوشایند هیچ شخصی قدم بر نداریم و اینکه بیاموزیم که تنها خدا محور امور و همه ی تحولاهاست این یک شاخص است که در همه حال باید نصب العین یک شخص انقلابی و جهادگر و آگاه به مسئله باشد.

 

قرارگاه فرهنگی جهادی زین العابدین زائیده تفکر ناب انقلاب اسلامی است

 

وی با بیان اینکه امروز تفکر قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع) که زائیده ی تفکر ناب انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: این تفکر در آن سوی مرزها علاقمندان را نیز شیفته ی خود کرده است که این خود نشان از مبنای درست این ظرفیت و حمایت الهی از رسالت آن می باشد.

 

تقوی بیان کرد: در گام دوم انقلاب ابتدا بایستی نیت ها مورد بررسی قرار گیرد و تا وقتیکه غبار از آن برداشته نشود امکان اثر ممکن نیست....

 

قدرت الهی سبب ماندگاری یک فعل نیک می شود

 

وی اذعان داشت: امروز ما با دستان خالی و آن همه اثر غیرقابل انکار در قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع) ثابت کردیم که آنچیزی که امور را به نحو احسن به پیش برده و سبب ماندگاری یک فعل نیک می شود ید و قدرت الهی است.

 

تقوی تصریح کرد: و البته به امکانات نیز بایستی با دید ابزاری در جهت این قدرت نگریست و اگر غیر از این باشد مردود و باطل است.

 

فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین (ع)،  اظهار کرد: امروز ما با قطعیت می گوییم که میتوانیم؛ چرا که ما یک سابقه درخشان و ستارگانی تابان چون شهدا داریم که به ما اموختن میشود حتی با دستان خالی و اکنون خوشحالیم که توانستیم به بزرگترین درس شهدا لبیک بگوییم.

 

گفتنی است، در این مراسم « محسن رضائیان» به عنوان معاون فرهنگی قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع)معرفی شد.

کد خبر 1113807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha