هوای نو به دنبال جامعه پردازی هیات مذهبی است

حجت الاسلام باباخانی گفت: مجموعه هوای نو به دنبال برند سازی نیست بلکه سعی دارد در مسیر جامعه پردازی هیات مذهبی گام بردارد.

به گزارش خبرنگار قران ومعارف خبرگزاری شبستان، همزمان با برگزاری آیین افتتاحیه مهواره هوای نو در حسینیه نیاوران، حجت الاسلام باباخانی، رییس سازمان هییت ها و تشکل های مذهبی با اشاره به هدف اصلی برگزاری این مهرواره گفت: سرمایه های بزرگ و مفاخری در هیئت های مذهبی وجود دارد که این مهرواره فرصتی را فراهم کرده است تا تمام ظرفیت های موجود در کنار هم قرار گرفته و از هم افزایی آنها استفاده کنیم.

وی افزود: تا زمانی که این هم صدایی اتفاق می‌افتد ظرفیت های موجود در بین هیات مذهبی و مجامع دینی عیان می شود مجموعه هوای نو حرکتی برای سنجش معیارها و ملاک ها است.مجموعه هوای نو به دنبال برند سازی نیست  بلکه سعی  دارد در مسیر جامعه پردازی هیات مذهبی گام بردارد.

 

بنابراین گزارش در همایش مهرواره برگزیدگان سال هیئت ها و تشکل های دینی جمهوری اسلامی ایران، شاهد حضور چهره های برجسته ای از مداحان و ذاکران اهل بیت علیه السلام همچون محسن طاهری،محمدحسین یامین فر؛در این همایش معظم شاهد حضور چهره های برجسته ای از مداحان و ذاکران اهل بیت علیه السلام همچون محسن طاهری،محمدحسین پویانفر ؛حسین سازور حضور داشتند. حضور داشتند.

 

گفتنی است؛نخستین مهرواره برگزیدگان سال هیئت و تشکل‌های دینی جمهوری اسلامی ایران با عنوان «هوای نو»، به عنوان یک رویداد مردمی غیر‌رقابتی به منظور گسترش همدلی و همسویی بین هیئت‌ها و تشکل‌های دینی، دوشنبه 17 آبان به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

 

رویدادهای فراوانی در طول سال برگزار می‌شود که برخی ماندگارند و بعضی بعد از یک یا چند دوره به فراموشی سپرده می‌شوند. اما هوای نو آمده است تا با درانداختن طرحی نو، همواره در مسیر رشد، همراه همیشگی فعالان فرهنگی باشد.

 «هوای نو» در حرکتی تازه قصد دارد با استانداردسازی کار فرهنگی و معرفی شاخص‌های یک تشکل مردمی موفق به الگوسازی در این زمینه و سپس به الگونمایی در این حوزه بپردازد تا چراغ راهی برای مجموعه‌های نوپای فرهنگی ـ مردمی و خیمه‌ای امن برای مجموعه‌های باسابقه‌تر باشد.

 
کد خبر 1114256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha