بخش اول فاز دوم بوستان خطی چهل بازه افتتاح شد

بخش اول فاز دوم بوستان چهل بازه حد فاصل فاز اول این بوستان تا دندان پزشکان به بهره برداری رسید، این بخش از بوستان چهل بازه در پهنه ای به وسعت ۳۶۰ هزار متر مربع و با صرف هزینه ای بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، صبح امروز(۱۸ امروز) و طی مراسمی با حضور شهردارمشهد الراضا(ع)، رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری، بخش اول فاز دوم بوستان چهل بازه حد فاصل فاز اول این بوستان تا دندان پزشکان به بهره برداری رسید، این بخش از بوستان چهل بازه در پهنه ای به وسعت ۳۶۰هزار متر مربع و با صرف هزینه ای بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

 

بوستان مذکور از بخش های گوناگون و چشم نوازی ازجمله دریاچه و رودخانه، رینگ سلامت شامل مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری، مسیر ساحلی پیاده روی در حاشیه رودخانه و دریاچه، اسکله چشم انداز به همراه زمین های ورزشی فوتبال ،بسکتبال، بدمینتون و والیبال ساحلی برخوردار است.

 

همچنین این بوستان دارای حوضچه آب بازی ویژه کودکان، دو پارکینگ با گنجایش ۶۰۰ خودرو، ساختمان های نگهبانی و مجموعه سرویس های بهداشتی است، در این پروژه فضای سبزی به مساحت ۱۳۹ هزار متر مربع اجرا و یک هزار۷۵۰اصله گونه های گیاهی و نهال کاشته شده است.

 

«سیدعبدالله ارجائی» در حاشیه مراسم افتتاح بخش اول فاز دوم بوستان چهل‌بازه(رودپارک)، اظهار کرد: دوره ششم با این شعار که شهر باید برای شهروندان آرامش‌بخش و برای خانواده ها نشاط‌ آور باشد به توسعه مکان های تفریحی همت خواهد کرد، فاز اول این بوستان در گذشته به بهره برداری رسیده بود و فاز دوم با مساحت بیش از ۲۱ هکتار در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

 

شهردار مشهد الرضا(ع) گفت: این نوید را می دهم که پروژه‌های عمرانی با سرعت ادامه خواهد داشت، هم اکنون در حال تعریف پروژه های جدید هستیم و تا یکی دو ماه آینده چند پروژه خوب را آغاز خواهیم کرد‌.

کد خبر 1114408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha