تیم خراسان شمالی رتبه دوم کشوری کارسوق ایده پردازی را کسب کرد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان، از کسب رتبه دوم کشوری کارسوق ایده پردازی در مهندسی ژنتیک توسط تیم اعزامی خراسان شمالی متشکل از دانش آموزان شیروانی خبر داد.

«فرامرز شجاعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: سه نفر از دانش آموزان شهرستان شیروان، موفق به کسب رتبه دوم کشوری کارسوق ایده پردازی در مهندسی ژنتیک شدند.

 

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان عنوان کرد: کارسوق ایده پردازی در مهندسی ژنتیک با هدف افزایش اطلاعات، پرورش خلاقیت، روحیه پژوهشگری و ایده پردازی و همچنین آشنایی و توجه به جنبه‌های علمی برگزار می شود.

 

شجاعی خاطرنشان کرد: از سراسر کشور 25 تیم به مرحله نهایی راه یافتند که از بین این تیم ها، دانش آموزان خراسان شمالی از شهرستان شیروان موفق به کسب رتبه دوم کشوری شدند.

 

وی برگزیدگان این دوره از مسابقه را فردین عابدزاده، متین قاسم زاده و سامان ساعدی از دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی دوره اول به پشتیبانی خانم ثمین مظاهری اعلام کرد.

 

وی تصریح کرد: این مسابقه هر ساله توسط ستاد توسعه زیست فناوری و سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان ویژه دانش آموزان دوره متوسطه اول با محوریت ایده پردازی در حوزه مهندسی ژنتیک برگزار می شود.

 

در حال حاضر ۳۰ هزار دانش آموز در ۴۲۱ آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیرنظر سه هزار فرهنگیی تحصیل می کنند.

 

 

کد خبر 1114410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha