رشد ۳۵۵ درصدی کمک ها در بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان نسبت به جشنواره سال قبل شاهد رشد ۳۵۵درصدی کمک ها بوده، گفت: حدود ۳۰ درصد کمک خیرین را افراد حقیقی و ۷۰ درصد دیکر را شرکت ها و بنیادها کمک کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سیدعلی احمد زاده» امروز (۱۸ آبان) در آئین بیست و سومین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بیش از نیمی از دانش آموزان و مدارس این استان در مناطق روستایی و دور افتاده قرار دارند و نباید اجازه داد حتی یک دانش اموز در این مناطق از تحصیل باز بماند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع بندی این نشست با تاکید بر اینکه با همکاری خیرین باید تلاش کنیم که زمینه برای دانش آموزان مناطق دورافتاده استان جهت تحصیل فراهم شود، افزود: در مجموع سال ۹۸ حدود ۱۲۰ کلاس درس، سال ۹۹ حدود ۱۷۴ کلاس درس و از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش شده است.

 

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش مجموعه استانداری و مدیران متولی برای حمایت مجمع خیرین مدرسه ساز در امر مدرسه سازی صورت خواهد گرفت، ادامه داد: این مجمع حمایت می شود تا خللی در کارشان پیش نیاید و فعالیت شان در اجرای پروژه ها سرعت یابد.

 

احمدزاده با بیان اینکه در بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد نسبت به جشنواره سال قبل شاهد رشد ۳۵۵ درصدی کمک ها بوده، تصریح کرد: حدود ۳۰ درصد کمک خیرین را افراد حقیقی و ۷۰ درصد دیکر را شرکت ها و بنیادها کمک کرده اند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی سفر ریاست جمهوری به این استان مقرر شد تمامی مدارس سنگی و کانکسی بالای ۱۵ نفر دانش آموز تا پایان ۱۴۰۰ جمع آوری و مدرسه به جای آنها ساخته شود. 

 

کد خبر 1114528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha