وضعیت ۱۹۲ بیمار کرونا در فارس وخیم است

حسینی گفت: یک هزار و ۶۷۴ بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان فارس بستری شده اند که ۱۹۲ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید روح الله حسینی»، امروز (سه شنبه 18 آبان) با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان فارس به خبرنگاران گفت: انجام تست های تشخیصی کرونا در فارس نشان می دهد که آمار کرونا در استان به 485 هزار و 854 نفر رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز افزود: در 24 ساعت گذشته، 10 بیمار کرونا در استان جان باخته اند و فوتی های کرونا تاکنون در فارس هفت هزار و 77 نفر بوده است.

وی اضافه کرد: یک هزار و 674 بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان فارس بستری شده اند که 192 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.

حسینی اعلام کرد: تاکنون 472 هزار و 159 نفر در فارس با ترخیص از بیمارستان ها و یا خروج از ایزوله خانگی از کرونا بهبود یافته اند.

وی تاکید کرد: تاکنون پنج میلیون و 461 هزار و 266 دُز واکسن کرونا در فارس تزریق شده است و تزریق دُز سوم واکسن برای افراد بالای ۶۰ سال ضرورت دارد.

کد خبر 1114565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha