شهادت در راه خدا بهترین نوع مرگ است

حجت الاسلام شمس الدین با بیان اینکه شهادت در راه خدای متعال سعادتمندانه‌ترین نوع مرگ است  گفت: اگر کسی عاقبتش به شهادت در راه خدا ختم شود بالاترین نوع مرگ و سعادت را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، حجت‌الاسلام «سید عبدالجواد شمس‌الدین» عصر امروز(سه شنبه، ۱۸ آبان) در مراسم سومین روز شهادت مدافع وطن شهید رضا هدایتی که در گلزار شهدای بندر انزلی برگزار شد اظهار داشت: شهادت در راه خدای متعال سعادتمندانه‌ترین نوع مرگ است و اگر کسی به درجه رفیع شهادت نائل آید به بالاترین نوع مرگ و سعادت دست یافته است.


امام جمعه انزلی ادامه داد: برای خانواده معظم شهدا بهترین تسلی انتخاب فرزندشان بعنوان شهید از سوی خداوند است و شهادت شهید برای خانواده و جامعه عزت است.


حجت‌الاسلام شمس‌الدین با اشاره به دشمنی ۴۳ سال دشمنان این مرز و بوم با نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دشمنان در صدد ضربه زدن به امنیت و انسجام کشور بوده و مرزداران ما بسیار شجاعانه ایستادگی می‌کنند تا پای دشمن را از کیان کشور قطع کنند. جوانان برومند کشورمان با ایثارگری حسرت نفوذ را بر دل دشمنان گذاشته‌اند و این راه ادامه خواهد داشت


جانشین فرماندهی مرزبانی استان گیلان نیز در این مراسم با قرائت پیام فرماندهی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: شهدا ایستادند تا ما در امنیت و آسایش کامل باشیم.


سرهنگ علی ندرخانی با ابراز افتخار از اینکه بعنوان سرباز ولایت تا آخرین نفس پای نظام و ولایت و انقلاب ایستاده ایم تاکید کرد: این امنیت و اعتدال مرهون خون شهدا عرصه نظم و امنیت و مدافع وطن است.

 

گفتنی است، سرباز وظیفه «رضا هدایتی» روز جمعه(۱۴ آبان) حین ماموریت کنترل و پایش نوار مرزی در منطقه « بلفت» واقع در ۱۵ کیلومتری شهرستان سردشت، به دست اشرار مسلح به شهادت رسید.

 

کد خبر 1114624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha