تجلیل کانون فهمای امام علی (ع) از یک جوان موفق در سه شنبه های تکریم

یونس میجانی گفت: این هفته در سه شنبه های تکریم با حضور امام جماعت و هیئت امنای مسجد، از مهدی سیدی به عنوان یک جوان موفق و فعال مسجدی تجلیل شد.

 «یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با یادآوری این که طرح ملی سه شنبه های تکریم از برنامه های سومین رویداد ملی فهما است، گفت: این طرح یک رویداد محله محور است که در راستای شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی سه شنبه هر هفته برگزار می شود.


مدیر کانون فهمای امام علی (ع) جیرفت افزود: این کانون فهما نیز سه شنبه هر هفته پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با هدف الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله مسجد به ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، این طرح ملی را اجرا می کند.


وی بیان کرد: این هفته نیز در سه شنبه های تکریم با حضور امام جماعت و هیئت امنای مسجد، از مهدی سیدی به عنوان یک جوان موفق و فعال مسجدی تجلیل شد.


یونس زاده ابراز کرد: سیدی توانست در کنکور سراسری رتبه یکهزار و ۵۰۰ رشته علوم انسانی را کسب کرده و وارد دانشگاه فرهنگیان استان کرمان شود.


مدیر کانون فهمای امام علی (ع) جیرفت ادامه داد: این جوان مسجدی همچنین توانسته در سال ۹۸ با شرکت در مسابقات نهج البلاغه اداره آموزش و پرورش مقام اول شهرستان را کسب کند.


وی با بیان این مطلب که سیدی از جوانان ورزشکار جیرفتی است، اظهار کرد: سیدی در مسابقات کیک بوکسینگ استان ۸ دوره متوالی مقام کسب کرده است.


یونس زاده اضافه کرد: علاوه بر این نیز از جوانان فعالی است که در امور فرهنگی و هنری با کانون فهمای امام علی (ع) همکاری تنگاتنگی دارد.


مدیر کانون فهمای امام علی (ع) جیرفت در خاتمه عنوان کرد: خدا را شاکریم سه شنبه های تکریم بهانه ای شد تا از این جوان موفق و فعال مسجدی تجلیل کنیم.

کد خبر 1114662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha