عادی انگار تهدیدی برای شکل‌گیری موج ششم کرونا است

مردانی با بیان اینکه درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان کاهش یافته است، گفت: این موضوع تهدیدی جدی برای شکل‌گیری موج ششم کرونا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «جعفر مردانی» امروز (چهارشنبه ۱۹ آبان) در ستاد عملیاتی مقابله با ویروس کرونا این استان که در محل سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: در برخی استان های کشور وضعیت شیوع کرونا از نارنجی به قرمز تغییر رنگ داده است و همین موضوع می‌تواند هشداری برای استان ما باشد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان کاهش یافته و چنانچه این روند ادامه داشته باشد امکان اینکه وارد موج ششم شویم بسیار است.

 

مردانی با بیان اینکه هنوز بخشی از جمعیت استان اقدام به دریافت واکسن کرونا نکرده است، خاطرنشان کرد: اقناع ‌سازی و ترغیب افراد برای دریافت واکسن کرونا در کنار توصیه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اولویت تولیدات رسانه‌ای استان قرار گیرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در بین اقشار مختلف استان از جمله اصناف و معلمان هنوز افرادی هستند که تاکنون اقدام به دریافت واکسن کرونا نکرده‌اند از همین رو می‌طلبد با فرهنگ‌سازی و ترغیب افراد به دریافت واکسن، سطح ایمنی را در استان ارتقا داد.

 

مردانی با تاکید بر اینکه محدودیت‌های هوشمند در استان همچون گذشته اجرا می‌شود، اظهار داشت: دستگاه‌های متولی در این خصوص نظارت و ارزیابی لازم را داشته باشند.

 

مردانی افزود: با نصب نرم‌افزار ماسک می‌توان به راحتی کارمندان و کارکنانی که تاکنون اقدام به دریافت واکسن کرونا نکرده‌اند را شناسایی و از ورود آنها به مدارس و ادارات جلوگیری کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها نیز از اول آذر آغاز می‌شود و می‌طلبد در خصوص نحوه بازگشایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت دقیق انجام گیرد.

 

کد خبر 1114910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha