هشتادومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فیروزکوه برگزار شد

هشتادومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با دستور جلسه ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حیدری امام جمعه و مهری فرماندار شهرستان فیروزکوه و دیگر اعضاء شورای فرهنگ عمومی در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای حیدری امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فیروزکوه ابتدا ضمن خیر مقدم به اعضا  و تبریک روز فرهنگ عمومی بر اهمیت آن تاکید کرد و افزود : انتظار ما این است آنچه که در جلسات این شورا تصویب می شود باید مورد توجه قرار گیرد و جهت اجرایی شدن مصوبات اهتمام داشته باشیم.

وی در ادامه افزودند : یکی از توصیه های اکید مقام معظم رهبری بحث کتاب و کتابخوانی است ایشان می فرمایند توقع من از همه این است که کتابخوانی را جدی بگیرند در جامعه اسلامی کتابخوانی باید همگانی و فراگیر شود . لازم است مردم را کتابخوان کنیم و استعداد مردم را در کتابخوانی پیدا کنیم و تولید کتاب انجام دهیم.

در ادامه مهری ، فرماندار و نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فیروزکوه نیز ضمن خیر مقدم به اعضای شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت : در حوزه فرهنگ عمومی  با بصیرت فعالیتهای فرهنگی هنری را پیگیر شویم و برای تعالی فرهنگ جامعه نیاز است جامعه کتابخوان تقویت شود .اعضای شورا نیز لازم است به این مسئله توجه داشته باشند که گزارش عملکردها را جهت ارزیابی و همچنین پیگیری موضوعات به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی ارسال نمایند و همچنین لازم است طوری برنامه ریزی شود که فرهنگ کتابخوانی در میان آحاد جامعه گسترش پیدا کند .

سپس حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی : ضمن خیر مقدم و تبریک روز فرهنگ عمومی ، با بیان ارائه دستور جلسه و همچنین گزارشی از اقدامات انجام شده در مورد مصوبات جلسه پیشین ، تاکید کرد : اعضای شورا مصوبات را مورد توجه قرار داده و گزارش اقدامات را به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی ارسال نمایند.

این جلسه  پس از بحث و تبادل نظر همه اعضای شرکت کننده بهمراه مصوباتی به پایان رسید.

 

 

کد خبر 1114946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha