آمار فوتی های کرونا در فارس هفت هزار و ۸۴ نفری شد

همتی گفت: در ۲۴ گذشته، هفت بیمار مبتلا به کرونا در فارس فوت کردند و آمار فوتی های فارس به هفت هزار و ۸۴ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول همتی»، امروز (چهارشنبه 19 آبان) با اشاره به آخرین آمار کرونا در فارس در جمع خبرنگاران گفت: با انجام تست های تشخیصی کرونا در استان فارس از ابتدای شیوع کرونا، آمار قطعی مبتلایان به 486 هزار و 700 نفر اعلام شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در 24 گذشته، هفت بیمار مبتلا به کرونا در فارس فوت کردند و آمار فوتی های فارس به هفت هزار و 84 نفر رسید.

وی اعلام کرد: از یک هزار و 597 بیمار مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان فارس بستری هستند حال 196 نفر وخیم است و در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

معاون بهداشت این دانشگاه با اعلام آمار بهبودیافتگان کرونا در فارس عنوان کرد: 473 هزار و 112 نفر از ابتدا تاکنون از بیمارستان های استان ترخیص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

وی با اشاره به میزان واکسن تزریق شده در فارس گفت: تاکنون پنج میلیون و 494 هزار و 922 دُز واکسن کرونا به مردم فارس تزریق شده است.

حسینی تاکید کرد: برخی از افرادی که واکسن کرونا دریافت کرده اند و به دلیل اختلالات احتمالی، اطلاعات دریافت واکسن آنها در سامانه salamat.gov.ir ثبت نشده است می توانند با در دست داشتن کارت واکسن خود به مراکز واکسیناسیون مراجعه و برای ثبت و دریافت کارت واکسن دیجیتال اقدام کنند.

کد خبر 1114949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha