بیش از سه میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان پرداخت شد

تسلی‌نیا گفت: امسال سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان آستارا پرداخت شده است.

«بهرام تسلی‌نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: در سال جاری برای اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا ۱۰ میلیارد تومان مصوب شده است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا با بیان‌اینکه از اعتبار مصوب شده، ۶ میلیارد تومان به بانک‌های شهرستان ابلاغ شده است، افزود: تاکنون مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) با معرفی اداره و تکمیل پرونده‌شان، سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات به ۵۹ مددجو کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) پرداخت شده است، تصریح‌کرد: با اعطای تسهیلات برای ۱۱۸ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی شده است.

 

تسلی‌نیا گفت: مددجویان با دریافت تسهیلات در در بخش‌های دامپروری، کشاورزی، خدماتی حمل و نقل، پرورش و تولید انواع دام و طیور، قارچ، زنبورداری، کیوی‌کاری، خیاطی، شیرینی‌پزی و ... مشغول به کار شده‌اند.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا با بیان‌اینکه مددجویان و فرزندان مددجو اگر قادر و مایل به کار کردن هستند برای دریافت تسهیلات به کمیته امداد امام خمینی(ره) مراجعه کنند، خاطرنشان‌کرد: تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و با سود ۴ درصد پرداخت می‌شود.

کد خبر 1114985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha