شناسایی ۸۶ طرح در سامانه انتقال آنی مجوزهای بی نام

مدیر صنعت، معدن و تجارت فاروج گفت: ۸۶ طرح در حوزه های مختلف در سامانه انتقال آنی مجوزهای بی نام شناسایی و به سرمایه گذاران معرفی شد.

«احسان افتخاری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: سامانه انتقال آنی مجوزهای بی نام متشکل از 86 طرح با سرمایه گذاری دوهزار و 873 میلیارد تومان در حوزه های مختلف کشاورزی، گردشگری، صنعت، خدمات و انرژی های تجدید پذیر در استان شناسایی شده است.

 

مدیر صنعت، معدن و تجارت فاروج افزود: مجوزهای آن آماده ارایه به بخش خصوصی برای فعالیت است.

 

وی با اشاره به اینکه این سامانه به دو زبان فارسی و انگلیسی آماده شده تا سرمایه گذاران داخلی و خارجی بتوانند از هر نقطه ای به راحت ترین شیوه ممکن در این سامانه ثبت نام و مجوزهای لازم را دریافت کنند، بیان کرد: همچنین در فاز بعدی طرح های بخش خصوصی که نیازمند ورود سرمایه گذار است نیز در این سامانه قرار داده می شود تا سرمایه گذاران نسبت به فرصت هایی که مردم برای سرمایه گذاری دارند، مطلع شوند.

 

مدیر صنعت، معدن و تجارت فاروج افزود: خراسان شمالی حدود 400 واحد تولیدی و صنعتی با سرمایه گذاری 13 هزار میلیارد ریال و اشتغال 11 هزار نفر دارد که به  لحاظ داشتن صنایع بزرگ صنعتی در بین 31 استان کشور رتبه دهم را داراست.

 

افتخاری اظهارکرد: صدور مجوزهای بی نام از جمله اقداماتی بود که در استان از یکسال گذشته عملیاتی شد تا با کوتاه شدن فرایند، زمان مورد نیاز برای نهایی شدن سرمایه گذاری  کاهش یابد.

 

وی گفت: با این روند هیچ یک از فرایندهای زمان بر و پیچیده اداری تکرار نمی شود و با احراز صلاحیت سرمایه گذار و متقاضی مراجعه کننده، جواز صادر و به آنان واگذار می شود.

 

افتخاری از سرمایه گذاران شهرستان خواست، ایده و طرح های خود را به این دستگاه و فرمانداری ارائه کنند.

 

کد خبر 1115174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha