اقامه نماز جمعه فلسطینیان در مسجدالاقصی/ تجمع فلسطینیان یافا در اعتراض به سیاست های نژاد پرستانه رژیم صهیونیستی

۶۰ هزار نمازگزار فلسطینی، نماز جمعه را در سایه تدابیر امنیتی صهیونیست ها اقامه کردند و فلسطینیان یافا نیز در اعتراض به سیاست های صهیونیستی تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «شبکه رایه الاعلامیه»، هزاران نفر از مردم فلسطین نماز جمعه و نماز استسقاء را در مسجدالاقصی اقامه کردند.

 

اداره اوقاف اسلامی قدس گزارش داد: 60هزار نمازگزار، نماز جمعه را در مسجدالاقصی اقامه کردند.

 

شیخ یوسف ابوسنینه، نماز استسقاء را برای نزول باران اقامه کرد.

 

نظامیان رژیم صهیوینستی نیز در ورودی های مسجدالاقصی و شهرک قدیمی قدس  مستقر بودند و کارت های شناسایی نمازگزاران را بررسی کردند.

 

تجمع فلسطینیان یافا در اعتراض به سیاست های نژاد پرستانه رژیم صهیونیستی

 

تعدادی زیادی از فلسطینیان و عرب های ساکن شهر یافا واقع در اراضی اشغالی 48 امروز نماز جمعه را در بوستان الغزازوه اقامه کردند.

 

مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد: این اقدام در اعتراض به سیاست های نژاد پرستانه رژیم صهیونیستی در زمینه کوچاندن فلسطینیان ساکن این شهر و ممانعت از ساخت و ساز خانه های فلسطینی صورت گرفت.

 

فلسطینیان پس از اقامه نماز جمعه تجمعی را در اعتراض به سیاست های دشمن صهیونیستی در زمینه کوچاندن و تبعید فلسطینیان ساکن یافا ترتیب دادند، این تجمع به همت کمیته مردمی دفاع از خاک و مسکن و شورای اسلامی یافا برگزار شد.

تجمع کنندگان پلاکاردهایی در دست گرفته بودند که بر روی آنها نوشته شده بود:« یافا یک شهر عربی است» و «هرگز از خانه هایمان خارج نخواهیم شد.»

کد خبر 1115474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha