اعتبارات شهرداری منحصر به محلات مسئول‌نشین نشود

علی شهسواری گفت: توزیع عادلانه اعتبارات عمرانی در تمام محلات جیرفت باید مد نظر باشد و تنها منحصر به محلات مسئول نشین نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «علی شهسواری» در آئین تودیع و معارفه شهردار جدید جیرفت گفت: مجریان و دست‌اندرکاران سریعتر این برنامه را به واسطه شرایط کرونایی جمع‌بندی کنند.



مدیرکل امور شهری استانداری کرمان افزود: جای نگرانی برای موفقیت شهردار جدید جیرفت وجود ندارد چرا که از تجربه ‌گرانسنگی برخوردار است.



وی بیان کرد: وظیفه اصلی شهردار جیرفت، رعایت قانون و اجرای مصوبات شورای اسلامی این شهر است.


شهسواری با بیان این مطلب که مناقصه، مزایده، اجرای پروژه‌های عمرانی و... باید مطابق روند قانونی باشد، خاطرنشان کرد: اولین ظرفیت و فرصت جیرفت برای شهرداری، همراهی و همدلی با شورای شهر است.


وی ابراز کرد: توزیع عادلانه اعتبارات عمرانی در تمام محلات جیرفت باید مد نظر باشد و تنها منحصر به محلات مسئول نشین نشود.


شهسواری با تاکید بر این که شهردار باید اعتماد و همراهی مردمی را حداکثر کند، اظهار کرد: مسائل فرهنگی از مهمترین وظایف شهرداری است و نباید تنها به آسفالت، جدول‌گذاری و‌ جمع‌آوری زباله‌ها پرداخت.

 

شورای شهر جیرفت ناجی را به عمارت شهرداری فرستاد


«رضا سالاری» در آئین تودیع و معارفه شهردار جدید جیرفت، گفت: مردم حق دارند بدانند در شهرداری و شورای شهر چه می‌گذرد.


رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت افزود: به صورت سربسته اعلام می‌کنم، با توجه به وضعیت نابسامان جیرفت به این نتیجه رسیدیم که انتخاب محمود معناصری به عنوان شهردار می‌تواند ناجی این اوضاع باشد.


وی در خاتمه عنوان کرد: عده‌ای پس از گزینش شهردار منتخب توسط شورای شهر ایشان را آماج حملات و تخریب‌ها قرار دادند و باید به آنها گفت؛ ما به شهدا قول داده و پشت شهردار منتخب ایستاده‌ایم.

کد خبر 1115545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha