دانش آموز خراسان شمالی در المپیاد «سواد رسانه ای» خوش درخشید

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: «فاطمه ساعدی» دانش آموز شیروانی در پنجمین المپیاد سواد رسانه ای خوش درخشید.

«فرامرز شجاعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: فاطمه ساعدی دانش آموز پایه یازدهم دبیرستان فرزانگان ۲ (استعدادهای درخشان) شیروان در آزمون نهایی پنجمین دوره المپیاد سواد رسانه ای مقام اول را احراز و مدال طلا را کسب کرد.

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان عنوان کرد: المپیاد سواد رسانه ای در سه مرحله فروردین، تیر و شهریورماه امسال برگزار شد که برگزیدگان مرحله سوم حائز مدال‌های طلا، نقره و برنز شدند.

 

شجاعی خاطرنشان کرد: منبع اصلی مرحله اول المپیاد، کتاب درسی تفکر و سواد رسانه‌ای بود که سوالات مرحله اول المپیاد متناسب با سرفصل‌های این کتاب طراحی شده بود.

 

وی ضمن تبریک این موفقیت بزرگ و غرور آفرین به فرهنگیان، دانش آموزان، دبیران، اولیاء، مدیران مدارس، مردم فرهنگ دوست شیروان و به صورت ویژه دانش آموزان پذیرفته شده و خانواده های آنان، ابراز امیدواری کرد با تلاش و کمک همگان ان شاء الله شاهد درخشش بیش از پیش این دانش آموزان در مرحله سوم و بین المللی باشیم.

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان اضافه کرد: اینک ۳۰ هزار دانش آموز در ۴۲۱ آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیرنظر سه هزار فرهنگیی تحصیل می کنند.

 

 

کد خبر 1115877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha