اجرای بیش از ۳۰ برنامه‌ هفته کتاب در جنوب کرمان

حسین اسحاقی گفت: بیش از ۳۰ برنامه‌ هفته کتاب در جنوب کرمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «حسین اسحاقی» از برگزاری ویژه ‌برنامه‌های مختلف همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران  در این منطقه خبر داد و گفت: بیش از 30 برنامه‌ هفته کتاب در جنوب کرمان برگزار می شود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ آبان ماه تا یکم آذرماه با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم» با حضور استاد بیوک ملکی نویسنده  و شاعر بزرگ کشور در جنوب کرمان برگزار می‌شود.



وی با بیان این مطلب که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برنامه های متنوعی را برای این هفته تدارک دیده است، ابراز کرد: شعار امسال هفته کتاب با عنوان جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم، است که به نوعی در بین افراد فراگیر و تاثیر گذار می باشد.


اسحاقی خاطرنشان کرد: کتاب برای بالا بردن رشد یک جامعه، تعالی انسان ها و از بهترین ابزارها است، فرهنگ کتابخوانی باید از کودکی در انسان نهادینه شود و باید کودکان خود را از سنین کودکی به کتابخوانی عادت دهیم.


وی در تشریح برنامه های هفته کتاب، عنوان کرد: رونمایی از پوستر هفته کتاب، تجدید میثاق با شهدا حضور در گلزار شهدا، تجلیل از تسهیلگران و رابطان برتر جام باشگاه کتابخوانی، کتابداران نمونه، زنگ کتابخانی در هنرستان هنرهای زیبا، نشست دانش آموزان، دانشجویان در مورد اهمیت کتاب و کتابخوانی، نشست آسیب شناسی نشر کتاب، نشست اهمیت کتاب و کتابخوانی در زندان و اهدای کتاب به کتابخانه زندان بخشی از این برنامه ها است.


اسحاقی از نشست کودکان و نوجوانان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برنامه کانون مساجد (برپایی نمایشگاه کتاب، اهدا کتاب، تجلیل از فعالان و... مصلی نماز جمعه) همایش فعالان صنعت چاپ و نشر و تجلیل از ناشران کتابفروشان و چاپخانه‌داران برتر، رونمایی از تقریظ کتاب نوشته مادر شهید همزمان با سراسر کشور، افتتاح نمایشگاه نماز کلید بهشت، تجهیز کتابخانه مدارس روستایی، تجهیز کتابخانه ادارات، سطح شهر اهدا کتاب به مدارس سطح شهر از به عنوان سایر برنامه های هفته کتاب در جنوب کرمان نام برد.

کد خبر 1115942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha