دانشگاه علوم پزشکی جهرم میزبان ۷ دانشگاه کشور در یادواره شهدای مدافع سلامت

رحمانیان گفت: در یادواره شهدای قطب پنج کشور به میزبانی جهرم مسئولان دانشگاه های علوم پزشکی شیراز، فسا، لارستان، گراش، یاسوج، بوشهر و بندرعباس حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمد رحمانیان»، امروز (دوشنبه ۲۳ آبان) در جلسه هماهنگی دهمین یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی و اولين یادواره شهدای مدافع سلامت قطب پنج، گفت: مراسم امسال به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی جهرم متفاوت تر از هر سال و بصورت منطقه ای برگزار می شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: این مراسم با حضور مسئولان دانشگاه های علوم پزشکی شیراز، فسا، لارستان، گراش، یاسوج، بوشهر و بندرعباس به میزبانی شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: امسال دهمین یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی جهرم با محوریت شهدای سلامت قطب پنج کشور در ایام سالگرد شهادت شهید «داوود علیان»، اولین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار می شود.

 

رحمانیان با اشاره به اهداف برگزاری این آیین، عنوان کرد: هدف ما از برگزاری این برنامه با شکوه به صورت منطقه ای، تجلیل از مقام شامخ شهدا و گرامی داشتن نام شهدای سلامتی است که با ایثار و فداکاری جانشان را برای مقابله با بیماری کرونا و نجات جان بیماران از دست دادند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان اظهار داشت: اين مراسم با رعايت كامل پروتكل های بهداشتی برگزار می شود.

کد خبر 1116156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha