توزیع ۵ هزار جلد کتاب در راستای انس دانش آموزان با یار مهربان 

حسین اسحاقی گفت: ۵ هزار جلد کتاب در بین مدارس شهرستان های جنوبی کرمان در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و انس بیشتر دانش آموزان با یار مهربان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲۴ آذر ماه طی مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از پوستر هفته کتاب و کتابخوانی رونمایی شد.

 

«حسین اسحاقی» در این آئین، که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته کتاب، از جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم به عنوان شعار امسال هفته کتاب و کتابخوانی، یاد کرد و گفت: در شرایط فعلی که با کرونا مواجه هستیم انتخاب این شعار  هوشمندانه و تحسین برانگیز است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: امروز هم زمان با هفته کتاب از پوستر بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، تجلیل از تسهیلگران، رابطان برتر جام باشگاه های کتابخوانی و کتابداران نمونه جنوب کرمان رونمایی شد.


وی از توزیع ۵ هزار جلد کتاب در بین مدارس شهرستان های جنوبی کرمان خبر داد و افزود: این مهم در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و انس بیشتر دانش آموزان با یار مهربان انجام شد.


اسحاقی خاطرنشان کرد: نخستین نمایشگاه مجازی کتاب کشور از فعالیت های افتخار آمیز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان است که سال گذشته به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار شد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان یکی از برنامه های این اداره کل را برگزاری نمایشگاه کتاب جنوب کرمان قلمداد کرد و ادامه داد: این مهم در دستور کار قرار دارد و بزودی تاریخ و چگونگی برگزاری آن اطلاع رسانی می شود.


وی نقش کتاب در زندگی افراد را تاثیرگذار خواند و تصریح کرد: باید فرهنگ کتابخوانی در بین نسل جوان نهادینه شود.

 

کتاب قدرت نه گفتن و رویارویی با مشکلات را آموزش می دهد 



«حمیدرضا واحدی» در این آئین، هفته کتاب را هفته ای غریب برشمرد و گفت: مروجین کتاب باید از فرصت پیش رو در این هفته برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بهره ببرند.


فعال حوزه کتاب منطقه جنوب کرمان با اشاره به تاثیر شگرف کتاب در زندگی افراد جامعه به ویژه نسل جوان، خاطرنشان کرد: کتاب قدرت نه گفتن و رویارویی با مشکلات را آموزش می دهد.


وی در خاتمه عنوان کرد: کتاب پوراسلامی نویسنده جنوب کرمان تحت عنوان ماه و یک آسمان ستاره به معرفی بزرگان تاریخ منطقه جنوب کرمان می پردازد.

کد خبر 1116273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha