اشتغال‌زایی و توانمندسازی فقرا در راستای شعار "ما می‌توانیم"

اولین نشست هم اندیشی و هم افزایی مدیران کانون های خدمت رضوی شهرستان شهریار در مسجد امیرالمومنین(ع) کهنز این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان اولین جلسه هم اندیشی مدیران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان شهریار با حضور حجت الاسلام سلامت بخش به منظور ایجاد هماهنگی و انسجام لازم برای انجام فعالیت های گسترده برگزار شد.

حجت الاسلام سلامت بخش، مسئول جدید کانون های خدمت رضوی شهرستان شهریار در این نشست ضمن قدردانی از زحمات و خدمات جعفر نایب صدری مسئول پیشین کانون، بیان کرد: خادمیار صدری علیرغم شایستگی و تقوا داوطلبانه این مسئولیت را به بنده سپرد و قطعا از تجربیات وی برای پیشبرد امور استفاده‌ خواهد شد.

وی با اشاره به بخشی از آیه‌ ۱۰ سوره‌ مبارکه‌ «حشر» که می گوید «رَبَّنَا اغْفِرْ لَنَا وَلِإِخْوَانِنَا الَّذِینَ سَبَقُونَا بِالْإِیمَانِ وَلَا تَجْعَلْ فِی قُلُوبِنَا غِلًّا لِّلَّذِینَ آمَنُوا رَبَّنَا إِنَّکَ رَؤُوفٌ رَّحِیمٌ» «پروردگارا! ما و برادران ما را که در ایمان بر ما پیشى گرفته‌اند بیامرز، و در دل‌هایمان حسد و کینه‌اى نسبت به مؤمنان قرار مده، پروردگارا! تو مهربان و رحیمى.» و با برشمردن اهداف اصلی افزود: آمده‌ایم با هم افزایی و کار جمعی، با روحیه گذشت و دعای خیر «نوکری» کنیم، شاید سلایق متفاوت باشد اما هدف و راه یکی است، حفظ شأن پرچم حضرت امام رضا(ع)، توجه ویژه به بحث اطعام رضوی، تکریم میهمان، تکریم زائر و تلاش برای راه اندازی مهمانسرای حضرت در شهرستان شهریار، توجه به نیازمندان و ایتام، اشتغال زایی و توجه به فقرا و توانمندسازی آنان در راستای تحقق شعار "ما می توانیم" از اولویت های اصلی ما به شمار می رود.

سرپرست کانون های خدمت رضوی شهرستان شهریار اظهار کرد: گروه تحقیق نیازمندان واقعی را در مناطق کم برخوردار شناسایی می کنند، مسئولین کانون‌هایی که فعالیت ندارند یا متوقف هستند باید تعیین تکلیف شوند، مجموعه باید به سوی کارآمدی حرکت کند. ما به افراد کارآمد نیازمندیم و برای پیشرفت امور، بهره‌گیری از ظرفیت ها و توانمندی‌ها با نخبگان مشاوره خواهیم کرد، شناسایی خیرین بسیار مهم است چون این روش سیره اهل بیت(ع) و رسول الله(ص) به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: در همه امور با شفافیت کامل عمل می‌کنیم و همچنین برای حمایت از همه کانون‌ها تلاش خواهیم کرد تا یک مجموعه پیشرو داشته باشیم. با کار تشکیلاتی از موازی کاری پرهیز می‌شود و برای پیشرفت امور احترام متقابل و هماهنگی در کار بسیار مهم است.

کد خبر 1116715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha