حضور خادمياران منطقه ٤ تهران در برنامه خوشبخت

خادمیاران رضوی منطقه ۴ تهران با حضور در برنامه خوشبخت، در رثای رحلت حضرت فاطمه معصومه(س) مدیحه سرایی کردند.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان به مناسبت فرا رسيدن رحلت حضرت فاطمه معصومه(س) خادمیاران کانون رضوی منطقه ۴ تهران با حضور در برنامه خوشبخت شبکه قرآن سیما در رثای رحلت حضرت فاطمه معصومه(س) مدیحه سرایی  و نوحه خوانی کردند.
خادمیاران رضوی و اعضای هيئت خدام الرضا(ع) به همراه حجت الاسلام نجاتی مسئول كانون خدمت رضوی منطقه ٤ تهران با حضور در استوديوی ضبط برنامه خوشبخت در خصوص خادمياری و فعاليت های امام رضايي خادمياران، براي مخاطبين این برنامه توضيحاتی بیان كردند. 
هيئت خدام الرضا(ع) در معيت پرچم متبرك مضجع شريف رضوی فضای برنامه را متبرك كردند و در ادامه برنامه، عباسپور ذاكر اهل بيت(ع) به مناسبت رحلت حضرت فاطمه معصومه(س) در اين برنامه به مديحه سرايي پرداخت و با نوای دلنشین برای لحظاتی دل ها ی عوامل برنامه  خوشبخت و حاضرین در صحنه را راهی قم و مشهد كرد. 
خادمیاران رضوی در پایان این برنامه با اهدای تبركات حرم رضوی به عوامل زحمتكش برنامه خوشبخت، از تلاش های این عزیزان در راستای ترویج فعالیت های قرآنی و فرهنگی، مذهبی در جامعه تقدیر به عمل آوردند.
مجله تصويری صبحگاهی خوشبخت، يكی از پرمخاطب ترين برنامه های شبكه قرآن و معارف سيما است كه با موضوع کلی یک خانواده خوشبخت از نگاه دینی و مشاوره محور به مدت ٢ سال به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سيما رفته است. 
اين برنامه شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ٩ تا ١٠ صبح پخش می شود و تكرار آن در ساعت ٢١ تا ٢٢ همان روز، تقدیم بينندگان اين شبكه می شود.

کد خبر 1116721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha