فضاهای تربیتی آموزش و پرورش در ارتقاء مهارت دانش آموزان موثر هستند

رمضانی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ و هنر بین خانواده ها افزایش یافته است، گفت: فضاهای تربیتی آموزش و پرورش در ارتقاء مهارت دانش آموزان تاثیر گذار هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره های فرهنگی هنری دانش آموزان استان زنجان اظهار کرد: بیش از ۷۶ درصد از زمان دانش آموز در اختیار مدرسه نیست و تربیت هم در این زمان اتفاق می افتد و این فرصت بسیار تأثیرگذار است که  اگر ما برنامه ریزی خوبی نداشته باشیم داده و ستانده خوبی نیز نخواهم داشت.

 

علی رمضانی ادامه داد: ما باید از تمامی ظرفیت ها موجود در آموزش و پرورش در مسیر تربیت بهره‌مند شویم و باید برای آن برنامه داشته باشیم  .

 

وی افزود: توجه و سرمایه گذاری به حوزه فرهنگ و هنر در بین خانواده ها افزایش یافته است و فضا های تربیتی آموزش و پرورش در راستای افزایش و کسب مهارت دانش آموزان تاثیر گذار هستند که در زندگی آینده آنها  نیز نقش آفرین است .

 

مدیرکل فرهنگی، هنری وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: دانش آموز بانشاط به دست معلم بانشاط تربیت می شود به همین خاطر در بخش معلمان و معلمان بازنشسته هنرمند نیز ورود نمودیم و مسابقات و جشنواره های ویژه آنان را برگزار کردیم و همچنین در بخش تالیف کتاب نیز اولین جشنواره تعلیم کتب نیز امسال برگزار شد.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کانون سهروردی زنجان جزو بیست کانون برتر کشور است، گفت: خانواده ها در سرمایه گذاری در بخش فرهنگ و هنر از ما جلوتر هستند و در این زمینه مسئولان نیز باید توجه ویژه داشته باشند.

 

تجلیل از هنرمند پیشکسوت زنجانی استاد عسگری، اجرای گروه همنوازی دانش آموزی هنرستان غیرانتفاعی سوره، رونمایی از پنج پوستر مربوط به رشته های هنری و تجلیل از معلمان و دانش آموزان برتر جشنواره فرهنگی و هنری از مهم ترین برنامه های این مراسم بود .

 

شایان ذکر است در حاشیه این برنامه، نگارخانه سرو در محل کانون سهروردی افتتاح شد .

کد خبر 1116728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha