کانون حضرت حجت ابن الحسن (ع) هفشجان آماده برگزاری برنامه های هفته کتاب

کيوانی گفت: هفته کتاب امسال برنامه های متنوعی از جمله «مسابقه عکاسی پاييز رنگی با کتاب»، «اجرای طرح پيک کتاب» و «مسابقه نقاشی ويژه کودکان و نوجوانان» توسط کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) هفشجان رگزار می شود.

«بهمن کیوانی هفشجانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، اظهار داشت: هفته کتاب امسال برنامه های متنوعی از جمله «مسابقه عکاسی پاييز رنگی با کتاب»، «اجرای طرح پيک کتاب» و «مسابقه نقاشی ويژه کودکان و نوجوانان» توسط کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) هفشجان رگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) مسجد دوازده امام (ع) هفشجان، اجرای طرح اقدام ماندگار برای دریافت کتب اهدای مردم برای غنی سازی مخزن کتابخانه، شرکت گسترده اعضای کتابخانه عمومی دین و دانش هفشجان در مسابقات مختلف کتابخوانی، اهدای جوایز به اعضای فعال کتابخانه و تشویق اعضا به مطالعه کتاب، حضور گسترده اعضا به منظور استفاده کردن از سالن مطالعه و کتاب های کتابخانه را از دیگر برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی امسال برشمرد.

 

وی، معرفی کتاب در  طرح شنبه های کتاب مساجد، اجرای پویش اهدای کتاب به کتابخانه، برگزاری ایستگاه نقاشی، برگزاری کلاس های درسی و تقویتی برای سنین مختلف را از دیگر برنامه های اجرایی کتابخانه دین و دانش هفشجان در حوزه کتاب و کتابخوانی عنوان کرد.

 

کیوانی هفشجانی ادامه داد: در مسابقه «عکاسی پاییز رنگی با کتاب» اعضای کتابخانه باید یک عکس از خودشان با کتاب مورد علاقه گرفته و برای شرکت در مسابقه ارسال کنند و در پایان هفته کتاب به قید قرعه به سه نفر از این عزیزان جوایزی اهدا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (ع) مسجد دوازده امام (ع) هفشجان افزود: در هفته کتاب و کتابخوانی و در قالب طرح سه شنبه های تکریم، از کتابخوانان برتر کتابخانه تقدیر می شود.

 

کد خبر 1116733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha