بسیج نوای دلنشین عشق و ایثار در جهان است

حجت الاسلام محمدی با بیان ایتکه بسیج نوای دلنشین عشق و ایثار در جهان است گفت: با تفکر بسیجی هیج دشمنی جرات تجاوز به خاک کشور ر انخواهد داشت.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام احسان الله محمدی امروز( سه شنبه،۲۵ آبان ) در نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج اظهار کرد: امنیت و پایداری کشور را مدیون خون شهدا هستیم.



مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تشکیل بسیج منشا قرآنی دارد گفت: تشکیل بسیج با دستور امام بود که بعد از گذشت چندین سال چنین پایدار و مقاوم است .

 


وی با اشاره به اینکه بسیج زائده تفکر ولایت مداری است افزود: بسیج نهاد مردمی است با کمک بسییج بسیاری از بحران ها حل شده است.


حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: همه دنیا نام پر آوازه بسیج را همراه با عشق و خدمت و سازندگی می شناسند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فرهنگ بسیجی، فرهنگ ایثار و مقاومت است خاطر نشان کرد: بسیج در طول این مدت انقلاب تلاش شبانه روزی در عرصه های مختلف داشته است.


وی افزود: اگر بر کشوری نوای دلنشین و تفکر بسیجی طنین انداز شد، چشم طمع جهان خواران و دشمنان دور خواهد شد.


حجت الاسلام محمدی ادامه داد: اخلاص ‌در عمل و ایمان بالا و پرهیز از دنیا زدگی و تجملات از ویژگی های بارز یک بسیجی است.‌


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان اظهار داشت: در مقابله با بحران ها نیازمتد تفکر بسیجی در جامعه و نسل جدید هستیم. ‌


وی خاطر نشان کرد: در بحران کرونا ویروس بسیجیان فعالیت های گسترده ای در شناسایی آسیب دیدگان و توزیع بسته های معیشتی و واکسیناسیون و شناسایی بیماران کرونایی داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

کد خبر 1116828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha