مسائل و مشکلات سر راه طلاب برداشته شود

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت حمایت از طلاب و رفع مشکلات آنان تأکید کرد و گفت: معیشت، بیمه و مسکن طلاب از مسائل مهمی بوده که نیازمند توجه ویژه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(25آبان)، در دیدار حجت الاسلام والمسلمین میر محمدی، رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور اظهارداشت: وضعیت معیشتی طلاب از مسائل مهمی است که باید مورد توجه و حمایت بیشتر قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: طلاب استان لرستان وضعیت معیشتی مناسبی ندارند و باید به این مسأله توجه بیشتری شود.

 

حجت الاسلام والمسلمن شاهرخی حمایت از طلاب و برداشتن موانع سر راه آنان امری مهم برای رشد و بالندگی طلبه در عرصه تحصیل و تبلیغ است.

 

وی در ادامه بیان داشت: کار مرکز خدمات سبب می شود که طلبه ها بهتر درس بخوانند و کسانی که اهل تبلیغ هستند با برنامه، کار تبلیغی خود را انجام دهند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نخبه پروری را رسالت مهم حوزه دانست و عنوان کرد: حمایت از طلاب نخبه جزو برنامه هاست، ولی هرچه شناسایی این طلاب توسعه پیدا کند کمیت و کیفیت اقدامات طلاب بیشتر است.

 

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: برقراری بیمه تامین اجتماعی طلاب کار اساسی و پایه ای و از مسائل مهمی است که نیازمند توجه بیشتر است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی یادآور شد: رفع مشکل مسکن طلاب را از دیگر مسائل مهم خواند و گفت: اگر مشکلات آنان از جمله مسکن  مورد توجه قرار بگیرد مورد رضایت خداوند است.

 

 

کد خبر 1116844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha