ویژه‌برنامه‌ مسجدی‌ها به مناسبت هفته کتاب/ تقدیر از بچه‌های موفق مسجد در میادین علمی

حجت‌الاسلام وحیدی گفت: تقدیر از فعالان مسجد انصارالحجه (عج) در حوزه ترویج کتابخوانی و مطالعه و تجلیل از بچه‌های مسجدی موفق در المپیادهای علمی، از جمله برنامه‌های این مسجد به مناسبت هفته کتاب است.

حجت الاسلام والمسلمین «تقی وحیدی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد انصارالحجه (عج) بزرگ ترین کتابخانه مسجدی را در منطقه 15 تهران دارد، اظهار کرد: این کتابخانه با داران بودن ۱۰ هزار جلد کتاب در حوزه ها و زمینه های مختلف، همه روزه بیش از صد جلد کتاب امانت می دهد.

 

امام جماعت مسجد انصارالحجه (عج) افزود: کتابخانه این مسجد همچنین دو قرائت خانه (براداران و خواهران) دارد که همه روزه افراد زیادی از آن استفاده می کنند و طبیعتا در ایام امتحانات مدارس و دانشگاه ها و همچنین دو سه ماه قبل از کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها بسیار شلوغ می شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه مسجد انصارالحجه (عج) همه ساله ویژه برنامه هایی به مناسبت هفته کتاب خوانی برگزار می کند، اظهار کرد: تقدیر از کارکنان این کتاب خانه، تجلیل از بسیجیانی که به صورت افتخاری در این کتاب خانه کار می کنند، تقدیر از افرادی که بیشترین میزان استفاده را از این کتابخانه در طول سال دارند و همچنین تقدیر از بچه های مسجدی عضو این کتابخانه که طی سال گذشته، حائز رتبه های برتر در کنکورها و المپیادهای علمی شده اند، از جمله این برنامه ها است.

 

وحیدی با ابراز تاسف از کاهش میزان مطالعه در کشور، یادآور شد: افزایش علاقمندی مردم به مطالعه، با توجه به افزایش روزافزون میزان استفاده مردم از فضای مجازی و شبکه های مجازی، از هر زمان دیگری سخت تر شده است باوجود این مساجد و رسانه ها و دانشگاه ها و فرهنگسراها می توانند با روش های جذاب و متنوع، مردم را به کتاب خوانی تشویق کنند.

 

کد خبر 1116946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha