توجه به ظرفیت ها و توانمندی های فرهنگی و هنری در روستاها گامی برای توسعه پایدار است

حسنی گفت: توجه به ظرفیت ها و توانمندی های فرهنگی و هنری در روستاها گامی برای توسعه پایدار است.

«عباسعلی حسنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: توجه به عمران و آبادانی در روستاها یکی از وظایف مهم ما در بخش است که در این راستا در طول سه سال گذشته شاهد رشد و توسعه مناسبی در بخش عمران و راهسازی، برق و آب رسانی بودیم و در این راستا از توسعه فرهنگی هم غافل نبودیم.

 

بخشدار یانه سر بهشهر افزود: رویکرد جهادی به آبادانی فرهنگی و اقتصادی در مناطق محروم از جمله رویکردهای مهم ماست و توجه به عدالت فرهنگی و توسعه فرهنگی و دینی در همه سطوح جامعه و از جمله در روستاها و به خصوص مناطق کمتر برخوردار در دستور کار جدی ماست.

 

وی با تاکید بر حمایت های بخشداری یانه سر بهشهر از حضور گروههای جهادی در این بخش و رفع محرومیت ها، خاطر نشان کرد: در همه دورانی که مسئولیت بخشداری یانه سر را برعهده دارم؛ از حضور گروههای جهادی جمایت کرده ایم و شاهد رشد مناسبی در این بخش بوده ایم.

 

حسنی گفت: توجه به ظرفیت ها و توانمندی های فرهنگی و هنری در روستاها گامی برای توسعه پایدار است؛ چرا که همه امور ما ریشه در فرهنگ و داشته های ما دارد و تا مادامی که توجه به فرهنگ در دستور کار باشد؛ می توان به توسعه پایدار امیدوار بود.

 

بخشدار یانه سر بهشهر افزود: روستاییان ما از افرادی متدین و تابع فرهنگ و آداب و رسوم خاص خود هستند که باید ضمن حفظ این فرهنگ و سنت های گذشته برای توسعه همه جانبه در قالب این فرهنگ و داشته های فرهنگی تلاش شود که با تمام توان در این بخش فعالیت خواهیم کرد.

 

وی یادآور شد: شناسایی آداب و فرهنگ و سنت ها، حمایت از گروههای جهادی و تلاش برای فراهم کردن زیر ساخت های مناسب و کارهای عمرانی فعالیت هایی است که در بخش انجام شده و می شود و بدون زاویه با هیچ گروهی برای توسعه همه جانبه بخش یانه سر بهشهر بیشتر از قبل فعالیت می کنیم.

 

کد خبر 1117201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha