با مدیریت صحیح بخش زیادی  از مشکلات شهری دهلران قابل حل است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران گفت: همکاری و تعامل بین دستگاهی و از طرفی مدیریت صحیح می توان بخش زیادی از مشکلات شهری دهلران مرتفع را مرتفع کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «بهروز جباری» در دیدار با رئیس و نایب رئیس شورای شهر دهلران، اظهار کرد: متاسفانه حفاری ها و چاله چوله های سطح شهر مشکلات فروانی برای شهروندان به وجود آورده است و شهرداری باید در کوتاه ترین زمان ممکن وضعیت حفاری خیابان ها را ترمیم کند.

 

 وی ادامه داد: در هفته های اخیر اقدمات خوبی از سوی شهرداری و برخی از دستگاه های خدماتی انجام شده است ولی تا رسیدن به نتیجه مطلوب فاصله زیادی در بحث حل مشکلات شهری داریم.

 

 جباری گفت: در بحث روشنایی معابر و پارک ها اقداماتی از سوی شهرداری شده ولی همچنان برخی معابر و پارک ها از روشنایی مطلوبی برخوردار نیستند و باید شهرداری برای رفع مشکلات آنها اقدام کند.

 

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران یادآور شد: قطعا مصوبات شورای شهر باید در راستای توسعه و ایجاد رفاه اجتماعی  شهروندان باشد و این داستانی نیز برای حل مشکلات قطعا شهرداری و شورای شهر برابر قانون حمایت خواهد کرد.

 

جباری به سد معبر در خیابان های شهر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: سد معبر شهرداری باید برابر قانون به وظیفه ذاتی خود توجه کند و شهرداری باید در بحث  ساماندهی دستفروشان  اقدامات لازم را انجام دهد.

کد خبر 1117311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha