چاپ ۶۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس/ انجمن خبرنگاران انقلابی شکل گیرد

سردار ظفری گفت: سال گذشته صد عنوان کتاب و امسال قریب به ۶۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس چاپ شده است.

سردار«مهدی ظفری » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان به الگو گیری جوانان از اندیشه های شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: در عصر کنونی نیاز واقعی جوانان انقلابی ترویج و الگو گیری از سیره و اندیشه های شهید سلیمانی است.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان افزود: سردار دل ها شهید سلیمانی نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان باعث تحول در کشورهای منطقه شد و این راز ماندگاری این شهید بزرگوار انجام کار برای خدا و رضای الهی و به دنبال ترویج ارزش ها و حکومت اسلامی و دینی بود.

 

وی با اشاره به اینکه اگر همدان در حوزه دفاع مقدس و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حرفی برای گفتن دارد، به خاطر تلاش‌های بزرگان این استان است ، اظهار داشت: سال گذشته صد عنوان کتاب و امسال قریب به ۶۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس چاپ شده است اما باز هم در ابتدای کار هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه ما با این اقدامات کار انقلابی انجام ندادیم و کار انقلابی توسط شهید سلیمانی انجام شد که آن پایه‌ریزی و تشکیل انقلاب بود گفت: باید به دنبال برنامه‌هایی نظیر مردمی کردن برنامه‌ها باشیم، ضمن اینکه کادرسازی در حوزه ادبیات نیز باید مورد توجه باشد.

 

سردار ظفری با تاکید به اینکه باید تشکیل انجمن خبرنگاران انقلابی مورد توجه باشد و بانک اطلاعاتی شکل گیرد یاد آور شد: تشکیل انجمن باید در همه موضوعات حائز اهمیت باشد.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اینکه باید به موضوعات فرهنگی نگاه ویژه‌ای شود گفت: تاریخ جنگ استان همدان با مدیریت آقای حسام، یکی از نویسندگان برجسته استان در حوزه دفاع مقدس در حال تدوین است.

 

ظفری با اشاره به نیاز به نشست‌های آموزشی با خبرنگاران تا خبرهایی که در آینده نیاز است آموزش داده شود خاطرنشان کرد: باید اتفاقات آینده در ذهن خبرنگار باشد تا با جامعه برخورد کندو امروز نباید خبرنگار عادی داشته باشیم.

 

 

کد خبر 1117534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha