جبهه بیداری و مقاومت میدان عاشقی به معبود است

امام جمعه نوش آباد گفت: جبهه بیداری و مقاومت میدان رشادت و پاکبازی و عاشقی به معبود است و راهی برای لقاء الله و هجرت به سوی اوست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام سید حسین علوی در جمع یادگاران ماندگار دفاع مقدس شهرستان های آران و بیدگل و کاشان گفت: میراث داران عرصه جهاد و ایثار، گنجینه های گران‌سنگ دفاع مقدس و نمونه های بندگان مخلص خدا هستند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهر نوش آباد افزود: انسان هنگامی که نفس خود را مهار کند، راهی برای رسیدن به کمال و جهاد پیدا کرده است. جبهه بیداری و مقاومت میدان رشادت و پاکبازی و عاشقی به معبود است و راهی برای لقاء الله و هجرت به سوی اوست.

 

حجت الاسلام علوی با اشاره به کلام علامه حسن زاده آملی مبنی بر آغاز ظهور صغری امام زمان علیه السلام تاکید کرد: آغاز شکل گیری قیام و نهضت امام راحل، مجاهدت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس نمونه هایی از ظهور صغرای امام عصر ارواحنا فداه می باشد.

 

وی شهدا، جانبازان ، ایثارگران و آزادگان را به عنوان الگو و اسوه خواند و افزود: ایمان نقطه قوت و عامل پیروزی رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس بود و ما امروز امنیت کشورمان را مدیون رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس هستیم./

کد خبر 1117559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha