برگزاری دوره آموزشی توسط خادمیاران منطقه ۱۴ تهران

به همت خادمیاران کانون علمی خدمت رضوی منطقه ۱۴ تهران، دوره آموزشی اصول تحقیق و پژوهش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان تحقیق و پژوهش از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به جرات می توان گفت که همه پیشرفت های علمی، صنعتی، پژوهشی، تکنولوژی و جامعه شناسی بر پایه تحقیق و پژوهش استوار است.

اصلی ترین و مهمترین شیوه ارائه نتایج یک مطالعه و تحقیق، تهیه مقاله پژوهشی است. محققی در صحنه تولید و انتشار علمی موفق است که بتواند نتایج پژوهش خود را در مجلات معتبر پژوهشی به چاپ برساند. از آنجا که نوشتن صحیح مقاله یک رکن اساسی برای چاپ مقالات علمی است، خادمیاران کانون علمی خدمت رضوی منطقه 14 تهران با برگزاری دوره آموزشی اصول تحقیق و پژوهش برای دانشجویان مقطع تحصیلات سعی کردند تا آن ها را با روش های صحیح نگارش مقالات پژوهشی آشنا کنند.

مدرس دوره ایمان خسروی، دارای مدرک دکتری مهندسی نقشه برداری و عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان است.
 
در این دوره دانشجویان با کلیات روش تحقیق، شیوه مقاله نویسی و جزئیات آن، پروپوزال، پایان نامه نویسی و مجلات داخلی و بین المللی آشنا می شوند. این دوره به صورت مجازی برگزار می شود. در این نوع آموزش شرکت کنندگان با دسترسی آنلاین به محتوای دوره ی آموزشی امکان استفاده از آن را در هر ساعت ازشبانه روز دارند. این ویژگی را می توان برتری بارزی نسبت به آموزش های حضوری دانست.
 

تا کنون 8 جلسه از این دوره 14 جلسه ای برگزار شده است. شرکت در این دوره برای عموم مردم آزاد و رایگان است.

کد خبر 1117718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha