ارائه خدمات درمانی  رایگان برای نیازمندان در منطقه ۱۸ تهران

به همت خادمیاران رضوی منطقه ۱۸ تهران، با همکاری پزشکان داوطلب، خدمات پزشکی رایگان به نیارمندان ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان  به همت کانون خدمت رضوی منطقه ۱۸، با همکاری و مشارکت پزشکان داوطلب به نیازمندان خدمات پزشکی رایگان ارائه می شود.
بنا بر توافقات انجام شده بین خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۱۸ تهران با تعدادی از پزشکان داوطلبی که تمایل به خدمت مومنانه و عشق به حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) را دارند، خدمات پزشکی مورد نیاز برای خانواده های محروم و نیازمند منطقه ارائه خواهد شد .
در این طرح پزشکان داوطلب به درمانگاه امام رضا(ع) معرفی شده و با استقرار در این مرکز یک روز در هفته به صورت رایگان مشغول به خدمت  شده و به نیازمندان و خانواده محترم شهدا، خدمات پزشکی مورد نیاز را ارائه می دهند.
افراد مراجعه کننده به درمانگاه امام رضا(ع) با ارائه معرفی نامه از کانون خدمت رضوی منطقه ۱۸ تهران، می توانند  به صورت نیم بها یا رایگان از کلیه خدمات پزشکی این درمانگاه اعم از آزمایش، سونوگرافی، رادیولوژی، دندان پزشکی و... بهره مند شوند.
پزشکان و کادر درمان درمانگاه امام رضا(ع)  شرکت کننده در این طرح به عنوان یاور رضوی، از این پس با کانون خدمت رضوی منطقه ۱۸ تهران همکاری خواهند کرد .

کد خبر 1117720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha