برگزاری مسابقه عکاسی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در کانون «منتظران ظهور» کازرون

شفیعی از برگزاری مسابقه عکاسی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون خبر داد.

«محمدجعفر شفیعی» ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی از برگزاری مسابقه عکاسی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون خبر داد و در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: رشته عکاسی یک حرفه بسیار حساس و نیازمند دید هنری و خلاقیت بسیار است و امروز یک عکس خوب برای اینکه مخاطب را با زاویه دید جدیدی از یک موضوع حتی تکراری مواجه کند، نتیجه یک جستجو و تحلیل تازه خواهد بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون با بیان اینکه برگزاری مسابقات عکاسی می تواند زمینه ساز تعامل هر چه بیشتر عکاس ها با یکدیگر و با مخاطبان باشد، افزود: در این راستا کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه عکاسی با موضوعات «کتاب و خانواده»، «کتاب و دانشگاه»، «کتاب و رسانه»، «کتاب و کودک»، «کتاب و هنر»، «کتاب و تکنولوژی» و «کتاب و امام حسین (ع)» را برگزار می کند.

وی، هدف از عکاسی را برقراری ارتباط و ثبت وقایع در لحظه دانست و خاطر نشان کرد: عکاسی یک دیدگاه و هنر است و صرف نظر از سطح مهارت شما، ثبت تصاویر برای تاریخ و زندگی افراد مهم است.

شفیعی در خصوص شرایط مسابقه ابراز داشت: عکس ها می تواند تک رنگ، سیاه و سفید و یا رنگی باشد، آثار عکاسان می بایست مستند بوده و از هر گونه دستکاری با نرم افزارهای رایانه ای خودداری شود.

وی تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود با را حداکثر تا پنجم آذر ماه1400 به کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون تحویل و یا از طریق پست الکترونیکی به آدرس zzp258@gmail.com ارسال کنند.

وی در پایان گفت: به عکس های برگزیده مسابقه نقاشی جوایز نفیسی از سوی کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون اهدا خواهد شد.

 

کد خبر 1117802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha