غذای گرم بین ایتام و بیماران نیازمند ماسال توزیع شد

حیدری گفت: به مناسبت آغاز گرامیداشت هفته بسیج غذای گرم بین ایتام و بیماران نیازمند ماسال توزیع شد.

«اسماعیل حیدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: تمام برنامه‌های هفته بسیج در کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان منطبق با استانداردهای بهداشتی مقابله با کرونا طراحی شده است.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال با تشریح اقدامات این نهاد در رشد و اعتلای فرهنگ بسیجی در کمیته امداد افزود: باید از تمام امکانات و ظرفیت‌های بسیج، برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های متعالی کمیته امداد استفاده شود.

 

وی گفت: به مناسبت آغازین روز از گرامیداشت هفته بسیج امروز غذای گرم بین ایتام و بیماران مددجوی نهاد کمیته امداد توزیع شد.

 

حیدری تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا در قالب طرح سپاس، نشست بصیرتی کارمندان کمیته امداد، توزیع سبدهای غذایی، برگزاری جلسات خانگی قرآن خوانی با عنوان طرح محافل نور و برگزاری نشست های فرهنگی، سیاسی و مذهبی با عنوان طرح فلاح در منازل مددجویان از جمله برنامه های این نهاد در هفته بسیج است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال خاطرنشان کرد: نشست بصیرتی برای دانشجویان تحت حمایت، مسابقه مقاله نویسی «بسیج پاره تن مردم است» بین دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت، تقدیر از مددجوی بسیجی موفق در طرح اشتغالزایی، شرکت کارمندان این نهاد در اجتماع بسیجیان و نماز جمعه از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

کد خبر 1117818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha