چهارمین همایش مجاهدان سایبری در خراسان جنوبی برگزار می شود

مسئول فضای مجازی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از برگزاری چهارمین همایش مجاهدان سایبری همزمان با دومین روز از هفته پربرکت بسیج در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سجاد رضایی» امروز(۲۸ آبان) در گفتگو با خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج، چهارمین همایش مجاهدان سایبری روز یکشنبه ۳۰ آبان ماه در استان برگزار خواهد شد.

 

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی سخنران این همایش اعلام کرد و گفت: همچنین جمعی از برگزیدگان و برترین های فضای مجازی، مدیران حوزه فرهنگ، رسانه و فضای مجازی در این همایش سایبری حضور خواهند یافت.

 

وی بیان کرد: در این همایش از فعالان فضای مجازی در زمینه تولید محتوا، سواد رسانه، تحلیل و بررسی، شبکه های اجتماعی، شبکه سازی و مدیریت فضای مجازی در رده های مقاومت بسیج و ۲ نفر از فعالان برتر فضای مجازی استان تجلیل خواهد شد.

 

رضایی در ادامه افزود: هدف اصلی از برگزاری این همایش تشویق و ترغیب فعالان فضای مجازی سراسر استان برای فعالیت  مضاعف در عرصه فضای مجازی و تقدیر از برترین ها در این عرصه ها است.

 

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه آشنایی مدیران و مسئولان مربوطه با ظرفیت ها و پتانسیل های فعالان فضای مجازی در عرصه های مختلف تولید محتوا و انتشار آن در بسترهای مختلف را از دیگر اهداف این همایش برشمرد و گفت: همچنین این همایش فرصتی برای همگرایی و تعامل بین مسئولان مرتبط و فعالان فضای مجازی استان خواهد بود .

 

وی با اشاره به تاکید ویژه مقام معظم رهبری بر اهمیت تولید محتوا و مدیریت فضای مجازی، عنوان کرد: متأسفانه نسبت به فعالان فضای مجازی، حمایت ویژه ای توسط نهادهای مربوطه وجود ندارد و گاهی مشکلات مختلفی برای فعالان این حوزه هم ایجاد می شود.

 

رضایی یادآور شد: امسال سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، در ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه و در سه زمینه تولید نرم افزار موبایلی، بازی موبایلی، پویانمایی و انیمیشن برگزار شد که در همایش مجاهدان سایبری از برگزیدگان سومین رویداد دیجیتال بسیج نیز تجلیل خواهد شد.

 

 

کد خبر 1117841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha