مبارزه با فساد و اخلالگران اقتصادی باید از اولویت های کاری دولت باشد

امام جمعه بجنورد مبارزه با فساد و اخلالگران اقتصادی را از اولویت های کاری دولت خواند و گفت: همه ارکان نظام باید در این امر مهم یاری گر دولت باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری» امروز (28 آبان) در خطبه های نماز جمعه این جمعه مرکز خراسان شمالی که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، از حضور به موقع و میدانی دولت در بسیاری از حوزه ها قدردانی کرد و گفت: در برخی از حوزه ها گرانی ها بیشتر و باعث رنج و نگرانی مردم شده که باید مرتفع شود.

 

 

امام جمعه بجنورد افزود: مبارزه با فساد و اخلالگران اقتصادی شاید در یک یا دو ماه جمع نشود، ولی باید با قاطعیت ادامه پیدا کند و همه ارکان نظام نیز باید در این امر مهم یاری گر دولت باشند.

 

 

وی به فعالیت ها و موفقیت های دولت طی 100 روز کاری دولت جدید اشاره کرد و گفت: طی این مدت در بحث واکسیناسیون، فولاد، سیمان و مسکن قدم های خوبی برداشته شده و خوشبختانه دولت بیداری است.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه دولت در بحث سیاست خارجی، عزت را هدف خودش قرار داده است، عنوان کرد: برخی فکر می کردند اگر در برابر نظام غربی سر خم نیاوریم، ارتباطات ما با دنیا قطع خـواهد شد، ولی این دولت نشان داد که همه دنیا، فقط غرب نیست.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین نوری اظهارکرد: دولت امروز ارتباطش را با کشورهای شرقی و منطقه ایجاد کرده و با عضویت در کشورهای شانگ های، گام های موثری در بحث تجارت خارجی برداشته است.

 

 

وی در ادامه به مسئله تعیین استاندار خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: این موضوع باعث نگرانی مردم استان شده که خواسته به حقی نیز هست که نباید بسیار طولانی شود و هر چه زودتر باید حل شود.

 

 

امام جمعه بجنورد همچنین ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، گفت: بسیج خار چشم دشمنان است و بسیجی در واقع دریای غیرت، عزت و بزرگی است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: بسیجی یعنی کسی که احساس مسئولیت کند و در همه صحنه های حساس و سرنوشت ساز کشور حضور به موقع داشته باشد.

 

 

کد خبر 1118013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha