اتمام عملیات تعمیر و مرمت دو باب از مساجد شهرستان بروجرد

رضایی پور با اشاره به اجرای طرح مرمت و بازسازی مساجد استان، گفت: عملیات تعمیر و مرمت دو باب از مساجد شهرستان بروجرد تکمیل شده است.

« مسلم رضای پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درخرم آباد،اظهار داشت: در راستای کمک به تعمیر و مرمت مساجد و اماکن مذهبی استان، از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای، پروژه تعمیر و مرمت دو باب از مساجد شهرستان بروجرد به اتمام رسید.


وی افزود: در این پروژها، با توجه به وضعیت نم زدگی، فرسودگی و تخریب عایق کاری قبلی در ضلع شرقی پشت بام مسجد امام خمینی ره (مسجد سلطانی ) بروجرد که در فهرست آثار تاریخی کشور به ثبت رسیده، ابتدا عملیات برداشت عایق فرسوده قبلی، اجرا  شده است.

 

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان ادامه داد: به منظور ایجاد چسبندگی بیشتر و جلوگیری از نفوذ ناپذیری، با یک لایه قیر، به عنوان آستر، پوشش اولیه در تمامی این جبهه کاری اجرا و سپس عملیات عایق کاری نهایی، با ایزوگام درجه یک، جمعا به مساحت ۵۰۵ مترمربع به طور کامل اجرا شد.
 

رضایی پور ادامه داد: در همین راستا، پروژه عایق کاری سقف مسجد صاحب الزمان عج خیابان شهیداشرفی اصفهانی این شهر نیز، در دستور کار قرار گرفته و این پروژه نیز، به مساحت ۲۲۰ مترمربع اجرا شد.


معاونت بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان ، با اشاره به اجرای طرح تعمییر و بازسازی مساجداستان لرستان، اظهار کرد: طرح تعمیر و تکمیل مساجد و اماکن مذهبی استان لرستان در دست اقدام است.

 

کد خبر 1118119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha