شب خاطره «جاماندگان قافله عشق» به مناسبت هفته بسیج در زنجان برگزار می شود

شب خاطره «جاماندگان قافله عشق» به مناسبت هفته بسیج به همراه رونمایی از کتاب «اندکی بنشین که باران بگذرد» در زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، شب خاطره «جاماندگان قافله عشق» به مناسبت هفته بسیج به همراه رونمایی از کتاب «اندکی بنشین که باران بگذرد» در زنجان برگزار می شود.

 

شب خاطره بسیج هنرمندان استان روز چهارشنبه سوم آذرماه از ساعت ۱۸  در سالن اجتماعات حسینه اعظم زنجان برگزار می‌شود و چند تن از هنرمندان عرصه شعر در این برنامه شعرخوانی می‌کنند.

 

همچنین پویش «نذر رهایی» برای آزاد‌سازی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد به همت سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان و سازمان بسیج حقوق دانان به مناسبت هفته مبارک بسیج برگزار می‌شود.

 

علاقه‌مندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۸۳۹۶۶ نزد بانک سپه (انصار سابق) بنام گروه جهادی شهید محسن حججی واریز نمایند.

 

همچنین مسابقه نقاشی و خوشنویسی، به مناسبت هفته مبارک بسیج  ویژه نوجوانان 12 تا 18 سال به همت سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با مشارکت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار می‌شود.

 

نقش بسیج در مقابله با کرونا، حجاب و عفاف،سبک زندگی ایرانی - اسلامی، حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با مواد مخدر از موضوعات این جشنواره است.

 

جوایز برگزیدگان در هر دو بخش شامل نفر اول: مبلغ 5 میلیون ریال، نفر دوم: مبلغ 3 میلیون ریال و نفر سوم: مبلغ 2 میلیون ریال است.

 

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۳۰۲۱۵۶۱۷۰ آثار خود را به این مسابقه ارسال کنند.

 

مهلت ارسال آثار تا ۱۵ آذر ماه و نتایج این مسابقه 13 دی ماه، همزمان با روز جهانی مقاومت اعلام می‌شود.

 

کد خبر 1118523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha