توزیع بیش از ۵۰۰ بسته کمک معیشتی در قیروکارزین

در دومین روز از هفته بسیج رزمایش کمک های مومنانه بسیج با توزیع بیش از ۵۰۰ بسته کمک معیشتی در قیروکارزین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از قیروکارزین، در دومین روز از هفته بسیج رزمایش مواسات و کمک های مومنانه بسیج سازندگی و حوزه های تابعه سپاه قیروکارزین با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه، فرماندار، دادستان فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولین گروه های جهادی شهرستان در سالن ریاست جمهوری تربیت بدنی قیروکارزین برگزار شد.

 

«محمدرسول رضایی» در این همایش با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی رزمایش نهضت کمک مومنانه در کشور اظهار داشت: سپاه برای عمل به فرمایش معظم له وظیفه خود دانسه و بر همین اساس در گام های متعدد با راه انداختن پویش مردمی نهضت کمک مومنانه توسط مردم و خیرین با جمع آوری این کمک ها به یاری مستمندان و معسرین جامعه شتافته است.

 

فرمانده سپاه شهرستان قیروکارزین با بیان اینکه در این سالن بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی آماده توزیع بین نیازمندان است، خاطرنشان کرد: این بسته های کمک معیشتی به همت فرماند هان پایگاه های مقاومت و مسئولین گروه های جهادی شهرستان جمع آوری شده است.

 

وی گفت: در چند روز گذشته در اقدامی دیگر تعداد ۲۰۰ جفت کفش توسط بسیج سازندگی شهرستان بین محرومین شهرستان توزیع شده است.

 

رضایی ادامه داد: همچنین به همت اداره بهزیستی و کمیته امداد تعدادی بخاری آماده توزیع بین معسرین بوده و تعدادی جهیزیه نیز آماده توزیع بین زوجین جوان است.

 

کد خبر 1118601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha