شهردار شیراز نقش مردم را در سطح مدیریت شهری افزایش دهد

ترابی گفت: از شهردار شیراز تقاضا دارم در دوره مدیریت خود، نقش مردم را در سطح مدیریت شهری افزایش دهد و آنها را در کنار خود ببینند و مدیریت را از پشت درهای بسته به بین مردم هدایت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامعلی ترابی»، امروز (یکشنبه 30 آبان) در بیست و ششمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با بزرگداشت هفته بسیج گفت: بسیج از پاک ترین انسانها، فداکارترین و آماده به کار ترین جوانان کشور در راه اهداف عالی ملت تشکیل شده است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: هفته بسیج یادآور دلاورمردی های حماسه سازان انقلاب اسلامی و ایثار و فداکاری مردم خداجوی ایران اسلامی است و بسیجیان رفع مشکلات و گرفتاری های متعدد مردم همواره میدان داری کرده اند.

وی اضافه کرد: نقش بسیج بیش از هر چیز در دوران دفاع مقدس شناخته می شود که بسیجیان در میدان نبرد، قله درخشانی ایجاد کردند و به فرموده مقام معظم رهبری، بسیج نیروی کارآمد در تمامی میدان هاست.

ترابی تاکید کرد: مدیران حاکم بر جامعه و دستگاه‌ ها باید بدانند تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی جامعه بهره گیری از ظرفیت ‌های پایان ‌ناپذیر ملت است و هر جا مشکلی حل نشده و گرفتاری مردم دیده می شود به دلیل همین عدم استفاده از ظرفیت مردمی است.

وی مدل اداره جامعه در حکومت اسلامی را مدل امام و امت دانست و عنوان کرد: ارتباط قلبی و عملی بین مردم و حاکمیت باید همواره اولویت داشته باشد و مدیران نباید خود را عقل کل بدانند بلکه باید از ظرفیت مشارکت مردمی در همه سطوح استفاده کنند.

ترابی ادامه داد: از شهردار شیراز تقاضا دارم در دوره مدیریت خود نقش مردم را در سطح مدیریت شهری افزایش دهد و آنها را در کنار خود ببینند و مدیریت را از پشت درهای بسته به بین مردم هدایت کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات شهر شیراز گفت: کمربندی شیراز قتلگاه مردم این شهر است و استانداری فارس باید پیگیر رفع مشکلات مردم باشد و شرکت آب و فاضلاب شیراز متولی حل مشکلات انتقال فاضلاب به جنوب شهر شیراز است و باید در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد.

ترابی ادامه داد: فرونشست در شیراز جدی است و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید بحث تخصیص آب های زیرسطحی شیراز و پساب شهری را به دشت های اطراف و بعضی کارخانه‌ ها پیگیری کنند.

وی با تاکید بر لزوم جلوگیری از هدر رفت بودجه شهرداری شیراز گفت: شهردار شیراز باید به شکلی بودجه سال آینده شهرداری شیراز را ببندد که بهره‌ وری صورت بگیرد و از هدر رفت منابع مالی جلوگیری شود.

کد خبر 1118662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha