هفتمین جشنواره «جهادگران علم و فناوری» در خراسان شمالی برگزار می شود

همزمان با چهارمین روز از هفته گرامیداشت بسیج، هفتمین جشنواره «جهادگران علم و فناوری» در خراسان شمالی برگزار می شود.

«هادی محمدزاده» دبیر هفتمین جشنواره «جهادگران علم و فناوری» در خراسان شمالی به خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: جشنواره «جهادگران علم و فناوری» با عنوان «ایده، ابتکار، اختراع» دوم آذر ماه سال جاری در استان برگزار می‌شود.

 

وی، هدف از برگزاری این جشنواره را شناخته شدن مبتکرین و مخترعین و همچنین آشنایی آنها با پارک علم و فناوری معرفی کرد.

 

دبیر هفتمین جشنواره «جهادگران علم و فناوری» در خراسان شمالی با بیان اینکه از طرح های منتخب حمایت مالی می شود و برای بخش برادران تا سقف ۶ ماه کسری خدمت محسوب می شود، افزود: این جشنواره در دو بخش فردی و گروهی برگزار می شود.

 

محمدزاده با بیان اینکه این جشنواره در ۱۹ محور از جمله «صنعت، کشاورزی، گردشگری و فضای سایبری» اجرا می شود، اظهار کرد: در محور صنعت (طرح های حوزه دفاعی، صنایع تبدیلی و تکمیلی)، محور کشاورزی (فراوری گیاهان دارویی، روش های ایجاد ارزش افزوده در محصولات باغی و زراعی) و محور گردشگری (ابزارآلات صنایع دستی - بوم گردی) و علوم انسانی مورد پژوهش قرار خواهد گرفت .

 

دبیر جشنواره جهادگران علم و فناوری خراسان شمالی با بیان اینکه به طرح های برتر ارسال شده به جشنواره پس از داوری گواهی پذیرش معتبر اعطا خواهد شد، بیان کرد: اگر سطح طرح های ارائه شده به جشنواره بالاتر از بودجه استانی باشد، برای حمایت و تولید به سطح کشوری ارسال می شود.

 

وی زمان برگزاری جشنواره را دوم آذر ماه اعلام کرد و گفت:علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند فرم های ارائه طرح را از طریق دبیرخانه جشنواره دریافت کرده و طرح های خود را به آدرس دبیرخانه ارسال کنند.

 

 

کد خبر 1118778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha