آیین کتابگردی در کتاب فروشی های شهر ورامین اجرا شد

طاهر طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت روز کتابگردی و گرامیداشت بیست و نهمین دوره هفته کتاب از کتابفروشی های سطح شهرستان ورامین بازدید و این روز رو به اهالی فرهنگ و ادب شهرستان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان در راستای تکریم هفته کتاب و کتابخوانی 30  آبانماه، مسئولان فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از چند کتابفروشی در سطح شهرستان ورامین  بازدید کردند.

طاهر طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین ضمن بازدید از کتابفروشی های سطح شهرستان، بر توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تاکید کرد.

دبیر انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ورامین در این بازدید از نزدیک با مشکلات این کتاب فروشی ها آشنا شد و افزود: آیین کتابگردی فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ مطالعه، ایجاد انگیزه در بین مردم و حمایت از فعالان در بخش کتاب فروشی است.  

گفتی است: آخرین روز از هفته کتاب و کتابخوانی به نام آیین کتابگردی نامگذاری شده که طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورامین  به همراه تعدادی از کارکنان اداره در کتاب فروشی های "صاحب الزمان " و " جواد الائمه" حضور یافتند و ضمن تشکر جهت ترویج و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، با اهداء لوح سپاس از تلاش و زحمات آنها تقدیر نمود

کد خبر 1118789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha