توجه به پروتکل های بهداشتی در بازگشایی مدارس مورد تاکید است

مظفری بیان اینکه بیشترین مطالبه اولیا در راستای بازگشایی و تشکیل کلاس های حضوری است، گفت: مدیران مدارس نهایت دقت و توجه در رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل مربوطه را داشته باشند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، به بازگشایی تمامی مدارس دوره ابتدایی از اول آذر ماه اشاره کرد و گفت: مدارس متوسطه دوره اول نیز فعالیت آموزشی خود را به صورت ترکیبی و حضوری ادامه خواهند داد.

 

حسن مظفری با بیان اینکه از اول مهرماه در مدارس روستایی فرآیند آموزش حضوری شروع شده است، خاطرنشان کرد: در دوران کرونا دیدگاهی وجود داشت که آموزش بدون نیاز به معلم و مدرسه و تنها با استفاده از فناوری های نوین امکانپذیر بود ولی وضعیت حاکم نشان داد که در فرایند تعلیم و تربیت معلمان هیچ جایگزینی ندارند و کسی همچون معلم نمی تواند بار سنگین تعلیم و تربیت را به دوش بکشد.

 

وی با بیان اینکه بیشترین مطالبه اولیا در راستای بازگشایی و تشکیل کلاس های حضوری است، گفت: مدیران مدارس نهایت دقت و توجه در رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل مربوطه را داشته باشند.

 

مظفری با بیان اینکه امتحانات نوبت اول به صورت حضوری برگزار خواهد شد، به موفقیت های  آموزش و پرورش در یکسال گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت بیش از پنج هزار تبلت دانش آموزی جمع آوری و اهدا شد که امسال نیز با همکاری سایر ارگان ها ظرفیت های خوبی جهت تهیه تبلت مصوب شده است .

 

مظفری افزود: امسال با تلاش همکاران و دانش آموزان، در استان دو رتبه اول کنکور کسب شد و رتبه کنکور استان نیز به رتبه ۱۳ صعود کرده است.

 

وی ادامه داد: در المپیاد های علمی نیز دانش آموزان استان پنج مدال کشور کسب کردند و در جشنواره شهید رجایی نیز آموزش و پرورش استان نیز به رتبه برگزیده دست یافت و در تمامی شاخص ها که وزارت ارزیابی می کند استان همواره جز استان ها برتر و پیشرو است .

 

مظفری با بیان اینکه اعتبارات بسیار خوبی به آموزش و پرورش استان اختصاص یافته است که در نوع خود بی نظیر است، گفت: در راستای رفع کمبود فضاهای آموزشی شهر زنجان، با پیگیری های انجام شده، مصوب شده است که ۶۳ باب مدرسه که در طول سه سال ساخته شود .

کد خبر 1118801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha