کردستان به نماد همدلی و برادری در جهان اسلام تبدیل خواهد شد

استاندار کردستان گفت: کردستان نماد وحدت، اتفاق نظر و وفاق در کشور بوده و خواهد بود و به نماد همدلی و برادری در جهان اسلام تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در مراسم معارفه خود با حضور وزیر کشور در سنندج برگزار شد، با تقدیر از اعتماد وزیر کشور و هیات دولت در انتخاب ایشان به عنوان استاندار کردستان اظهار کرد: بعنوان استاندار در محضر مردم اصیل، خونگرم و وفادار مردم کردستان و سابق فرهنگ و تاریخ خدمت خواهم کرد و هر آنچه که در وظایف بنده است و باید دنبال شود پیگیر خواهم بود.

 

وی بیان کرد: به فضل الهی کردستان نماد وحدت، اتفاق نظر و وفاق در کشور بوده و خواهد بود و به نماد همدلی و برادری در جهان اسلام تبدیل خواهد شد و با یکدلی و برادری و  با ارکان صاحب نفوذ استان،افق های بلند را مدنظر ثرار می دهیم و به توسعه استان خواهیم اندیشید و شب و روز از هم نخواهیم شناخت.

 

استاندار کردستان از مرادنیا استاندار سابق کردستان و معاونین و همراهان ایشان تقدیر کرد و با زبان کردی بیان کرد: امید با همدلی و با اتفاق نپر و انسجام بتوانم تلاش خود را برای استان بکنم تا استان کردستان به جایی که در شان و لیاقتش هست برسد.

 

زارعی‌کوشا متولد ۱۳۵۷ در شهرستان قروه و کارشناس ارشد و دانشجوی دکتری در رشته فقه و مبانی حقوق و کارشناس حسابداری و جوانترین استاندار کردستان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در این استان است.

 

وی پیش از این مسؤولیت‌هایی چون مشاور و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات مجمع تشخیص مصلحت نظام، فرماندار و قائم مقام شهرداری کلانشهر قم، فرماندار شهرستان نهاوند، قائم مقام صدا و سیمای مرکز خوزستان و همدان و مدیر طرح و نظارت مرکز موسیقی سازمان صدا و سیمای ایران را برعهده داشته است.

 

در سوابق اجرایی و مدیریتی زارعی‌کوشا، سرپرست فرمانداری شهرستان بهار(استان همدان)، مشاور و مدیرکل حوزه استاندار همدان، مدیر مالی معاونت فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، دبیر دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه شهید بهشتی تهران، مدیر اجرایی و مالی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی تهران، معاون اداری و مالی صداو سیما مرکز همدان و سرپرست معاونت اطلاعات و اخبار (خبرگزاری) صداو سیمای مرکز همدان وجود دارد.

 

 

کد خبر 1119008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha