یادواره شهدای بروجرد برگزار می شود

حجت الاسلام گودرزی گفت: یادواره شهدای بروجرد طی ۵ آذر ماه جاری برگزار می شود.

حجت الاسلام «احمد گودرزی»، کارشناس کانون های فرهنگی هنری منطقه ویژه شهرستان بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: یادواره شهدای شهرستان بروجرد به همت کانون فرهنگی هنری کریم اهل بیت (ع)  و پایگاه مقاومت حضرت باقرالعلوم (ع)  حوزه مقومت یاسر برگزار می شود.

 

وی افزود: یادواره شهدای بروجرد با حضور جمعی از مسئولان استانی و سپاه استان لرستان طی جمعه( 5 آذر ماه) بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

 

کارشناس کانون های فرهنگی هنری منطقه ویژه شهرستان بروجرد، با اشاره به اهمیت  زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، افزود: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون پاک شهدا، ایثارگران و گذشت و ایثار و خانواده های معظم آنان است.

 

وی با بیان اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا لازمه ترویج ارزش های دینی و آرمان های امام راحل وشهدا است، ادامه داد: نیاز امروز جامعه نهادینه سازی ارزش های دینی و فرهنگ ایثار و شهادت و هدایت نسل جوان به سمت این ارزش ها است.

 

حجت الاسلام گودرزی در ادامه با اشاره به اینکه شهدا برای حفظ و بقای اسلام و دین جان خود را فدا کردند، اظهار داشت: امروز همه ما در برابر خون شهدا مدیون هستیم.

 

وی با بیان اینکه شهدا انسان هایی بودند که خالصانه در راه آرمان های انقلاب جان خود را تقدیم این نظام کردند خاطرنشان کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و برگزاری یادواره‌ های شهدا خود یکی از راههای زنده نگه داشتن این فرهنگ ناب و انسان‌ ساز است.

 

کارشناس کانون های فرهنگی هنری منطقه ویژه شهرستان بروجرد اظهار کرد: اگر امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف حرفی برای گفتن دارد، همه این دستاوردها مدیون خون پاک شهداست.

 

حجت الاسلام گودرزی افزود: در این یادواره شهدا که با سخنرانی فرمانده سپاه استان، حضور مداح کشوری و شاعر کشوری در بروجرد برگزار می شود از جمعی از مادارن شهدا تجلیل می شود.

 

کد خبر 1119060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha