نفرات راه یافته از استان زنجان به مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم اوقاف اعلام شد

اسامی نفرات برتر راه یافته از استان زنجان به مرحله نهایی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، نفرات برتر راه‌یافته به مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه مشخص شده و نمایندگان استان در هفت رشته این مرحله حضور خواهند داشت.

 

مهدی کرمی رشته قرائت، علی قنبری رشته ترتیل، علی غلام‌آزاد در رشته حفظ کل، حمید جهانشاهلو در رشته حفظ ۲۰ جزء، حسین قبادی در رشته اذان و گروه حبل‌المتین در رشته همسرایی و همخوانی قرآن کریم نفرات راه‌یافته به مرحله کشوری هستند.

 

همچنین رقیه حسین‌خانلو در رشته تفسیر قرآن کریم نیز به مرحله کشوری راه پیدا کرده است که سوره‌های نور و مومنون بر اساس تفسیر نمونه منابع آزمون کشوری هستند و این مسابقات در محدوده زمانی ۲۰ آذر تا ۳ دی‌ماه برگزار خواهد شد.

 

طبق اعلام مرکز، مرحله نهایی مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه در اواخر آذرماه به صورت حضوری در تهران برگزار می‌شود که زمان دقیق و مکان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

از استان زنجان ۶۰۰ نفر در مرحله مقدماتی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه شرکت کردند که ۱۲۰ نفر از آن‌ها به مرحله استانی راه یافتند و در مرحله نهایی ۷ نفر از این استان به رقابت می‌پردازند.

          

کد خبر 1119064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha