مدیریت آموزشی  باید جامعه را به نقطه مطلوب در جایگاه آموزشی برساند

نماینده مردم شهرستان‌ های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از رسالت های اصلی در مدیریت آموزشی این است که با مدیریت صحیح جامعه را به نقطه مطلوب در جایگاه آموزشی برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مهدی روشنفکر» امروز در نشست «علی کریمی فیروز جائی» با جامعه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه منابع انسانی در آموزش و پرورش و نخبگان دانش‌ آموزی در کشور سرآمد است.

 

نماینده مردم شهرستان‌ های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد فرهنگیان بیش از ۱۴ هزار و دوازده هزار معلم و ۱۶۷ هزار دانش آموز در استان کهگیلویه و بویراحمد دارد.

 

وی افزود: آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ۱۴ منطقه آموزشی و ۷۰۰ مدرسه زیر ده نفر در استان داریم.

 

روشنفکر یادآور شد: آقای کریمی به عنوان عضو هیئت رئیسه مجلس باید تلاش کنند که رتبه‌ بندی معلمان هر چه زودتر نهایی و اعتبارات لازم در این زمینه تأمین شود.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از رسالت های اصلی در مدیریت آموزشی این است که با مدیریت صحیح جامعه را به نقطه مطلوب در جایگاه آموزشی برسانند.

 

وی افزود: معتقد هستم معلمی که مهارت‌ های تدریس را کامل یاد نگرفته باشد حضور او در مدارس و در حوزه تعلیم و تربیت جز زیان و اُفت تحصیلی نتیجه خاصی نخواهد داشت.

 

روشنفکر خاطرنشان کرد: در لایحه ۱۴۰۰ که تحویل مجلس شد سهم آموزش و پرورش کمتر از ۹ درصد و سهم آموزش و پرورش در تولید ناخالص ملی کمتر از دو درصد است.

 

نماینده شهرستان‌ های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان بیماران اوتیسم دارای نرخ رشد بالایی است و سرانه دانش‌آموزان استثنایی نسبت به دانش‌آموزان عادی پنج برابر بوده و تلاش خود را برای رفع مشکلات دانش‌ آموزان استثنایی با همکاری آقای کریمی در مجلس به کار خواهیم گرفت.

کد خبر 1119172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha