برگزاری یادواره شهدای ورزشکار آستارا

خاصی‌پور از برگزاری یادواره ۱۷ شهید ورزشکار بندر آستارا در حرم مطهر امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) این شهرستان خبر داد.

«وحید خاصی‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: شهدا در شرایط سخت با تمام کمبودها در مقابل دشمن ایستادگی و از کیان این کشور دفاع کردند.

 

رییس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا با بیان‌اینکه وظیفه داریم فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل جوان ترویج دهیم، افزود: باید از هر فرصتی استفاده تا فرهنگ پهلوانی شهادت و ایثار را در جامعه تبیین کنیم.

 

وی با اشاره شهدای گرانقدر در میادین ورزشی، دوران هشت سال دفاع مقدس و در دوران پیروزی انقلاب اسلامی خوب درخشیدند و یکه تاز صحنه‌های نبرد با دشمنان جمهوری اسلامی بودند، تصریح‌کرد: شهدا در عرصه‌های ایثار، شهامت، شجاعت، به‌ویژه اخلاق محوری در میادین ورزشی الگو بودند.

 

خاصی‌پور از برگزاری یادواره ۱۷ شهید ورزشکار بندر آستارا در حرم مطهر امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) این شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم معنوی ساعت ۱۰ صبح روز(سه‌شنبه، ۲ آذر) برگزار می‌شود.

 

رییس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا با بیان‌اینکه مجری یوسف هدایتی است و امید چالاک از قاریان برتر کشوری در این مراسم به تلاوت آیاتی از کلام الله وحی می‌پردازد، خاطرنشان‌کرد: در این آیین معنوی که به همت اداره ورزش و جوانان و  بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه آستارا برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام کریم عاشوری استاد قشر بسیج ورزشکاران استان گیلان سخنرانی می‌کند و مداح نیز حجت‌الله عاطفی است.

 

 

 

 

کد خبر 1119173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha