آموزش‌های غیرحضوری در کنار تعلیم و تربیت حضوری دانش آموزان مورد توجه است

به گفته مظفری، در کنار تعلیم و تربیت حضوری در مدارس، همچنان فعالیتهای آموزشی در شبکه شاد مدنظر است تا در مواقع ضروری و مورد نیاز بتوانیم از این بستر استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان در شورای معاونین و روسای ادارات مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان زنجان ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: با حمایت های امام جمعه زنجان، آموزش و پرورش استان همواره با قوت پیش رفته است .

 

حسن مظفری با اشاره به موفقیت های آموزش و پرورش در یک‌سال گذشته بیان کرد: اهدای 5 هزار تبلت دانش آموزی، کسب دو رتبه اول کنکور، صعود رتبه کنکور استان به رتبه 14  کشور، کسب رتبه هفتم کشوری در ارزیابی ادارات کل آموزش و پرورش استان، کسب پنج مدال کشوری در المپیاد های علمی و دست یافتن به رتبه برگزیده استان در جشنواره شهید رجایی از مهم‌ترین این موفقیت‌ها است که مرهون تلاش تمامی همکاران، دانش آموزان و اولیا است .

 

وی با بیان اینکه اعتبارات بسیار خوبی به آموزش و پرورش استان اختصاص یافته که در نوع خود بی نظیر است، گفت: در راستای رفع کمبود فضاهای آموزشی شهر زنجان، با پیگیری های انجام شده، مصوب شد که۶۳ باب مدرسه که در طول سه سال ساخته شود .

 

این مسئول ادامه داد: مدیران مدارس نهایت دقت و توجه در رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل مربوطه  را داشته باشند، ما مسئول تعلیم و تربیت دانش‌آموزان هستیم و همچون ایام کرونا ، از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکنیم.

 

مظفری با تاکید بر برگزاری کارگاه های آموزشی برای همکاران اظهار کرد: تمامی دانش آموزان در شبکه شاد عضو باشند و همچنان فعالیت های آموزشی در شاد  در کنار فعالیت های آموزشی مدارس  مدنظر قرار گیرد تا در مواقع ضروری و مورد نیاز بتوانیم از این بستر استفاده کنیم .

 

این مقام مسئول همچنین نسبت به برگزاری جلسات توجیهی برای مدیران مدارس و بازدیدهای مستمر از مدارس تاکید کرد .

 

شایان ذکر است در این جلسه از روسای ادارات شهرستان خدابنده،  ناحیه ۱زنجان و افشار به عنوان مناطق برتر در ارزیابی عملکرد ادارات مناطق و نواحی تجلیل شد .

کد خبر 1119235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha