خانواده ها پشتوانه فعالیت های کانون هستند/ تشکیل شورای خانواده

شیرازی در جلسه معارفه مدیرمسئول کانون آیت الله مظاهری گفت: خانواده ها پشتوانه معنوی فعالیت های کانون فرهنگی و هنری مسجد هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، رسول شیرازی در نشست مشترک خانواده اعضا کانون فرهنگی و هنری آیت الله مظاهری تیران به فعالیت های دوره جدید مدیریتی این نهاد اشاره کرد و اظهارداشت: فعالیت های کانون های مساجد تنها مختص نوجوانان و جوانان نیست بلکه خانواده ها نیز از این فعالیت ها بهره مند می شوند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری آیت الله مظاهری تیران افزود: پدران و مادران در سهم مشترک از فعالیت های آموزشی، تفریحی و فرهنگی کانون بهره مند می شوند و آنان باید از ظرفیت فعال در مساجد بهره بگیرند و از برنامه ها نیز تا حد توان خود حمایت کنند.

 

وی خانواده ها را پشتوانه معنوی فعالیت های کانون فرهنگی و هنری مسجد معرفی کرد و اذعان داشت: پدر و مادر نباید این نقش خود را کم رنگ و یا به دیگران یسپارند بلکه به صورت مساوی در برنامه ها حاضر و از خدمات بهره بگیرند.

شیرازی با اشاره به اینکه نشست های مشترک توام با برنامه های تفریحی برای اعضای خانواده ها پیش بینی خواهد شد، خاطرنشان کرد: این تعامل و ارتباط بین کانون و خانه قدرت کار تربیتی را افزایش داده و زمینه ساز تامین نیازهای فرزندان می شود.

 

*تشکیل شورای خانواده در کانون آیت الله مظاهری

 

وی از تشکیل شورای خانواده در کانون آیت الله مظاهری تیران خبرداد و گفت: این شورا برای هم افزایی بین اعضای خانواده ها و مشارکت بخشی در مدیریت کانون تشکیل خواهد شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری آیت الله مظاهری تیران ادامه داد: اعضای این شورا با رای گیری از بین خانواده های اعضای این مرکز انجام می شود.

 

وی اضافه کرد: تشکیل شورای خانواده مانع از همکاری دیگر پدر و مادرها نخواهد شد.

در این نشست «رسول شیرازی« به عنوان مدیر مسئول جدید کانون آیت الله مظاهری معرفی شد.

 

شیرازی دارای سوابق متعدد فرهنگی و اجتماعی مثل قائم مقام مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری آیت الله مظاهری ، قائم مقام کانون فرهنگی و هنری جوانان بهشت تیران، جانشین پایگاه بسیج امام حسین(ع) و مسئول رسانه و ارتباطات و عضو گروه نمایش کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران است.

کد خبر 1119308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha